Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Piger, mangler et hurtig godt råd..
Silas har 38,7 i feber efter 3 mdr vaccine idag, og har meget slim i halsen..
Et godt råd imod slimen? Han kan ikke finde ro pga det... Please hjælp søges hurtigt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op igen, den forsvandt for hurtigt... nogen der kan hjælpe??
Det er da noget øv bøv... Jeg har ikke lige noget råd..
undgå mælkeprodukter, og drik rigeligt med vand. det er det bedste råd jeg kan give
god bedring med ham
Janni. skriver: Piger, mangler et hurtig godt råd.. Silas har 38,7 i feber efter 3 mdr vaccine idag, og har meget slim i halsen.. Et godt råd imod slimen? Han kan ikke finde ro pga det... Please hjælp søges hurtigt...
Tror ikk der er meget at gøre desværre .. Har lige kigget lidt på nettet, bare lige for at se om der stod noget, men kunne ikk rigtig finde noget ..
og god bedring med ham
Mimic skriver: undgå mælkeprodukter, og drik rigeligt med vand. det er det bedste råd jeg kan give god bedring med ham
Tak, har lige lunet lidt kogt vand til ham, han ligger i en kæmpe sækkestol og småblunder. Han er helt panikken når han ligger vandret
MillePrinsessensMor skriver: Tror ikk der er meget at gøre desværre .. Har lige kigget lidt på nettet, bare lige for at se om der stod noget, men kunne ikk rigtig finde noget .. og god bedring med ham
Jeg kunne nemlig heller ikke finde noget, men tænkte jeg i panik måske overså noget. Tak fordi du tog dig tid
og stil noget under benene på hans seng i hovedenden.!! så han ligger med hovedet lidt hævet
isabellamor skriver: og stil noget under benene på hans seng i hovedenden.!! så han ligger med hovedet lidt hævet
Tror han får lov til at sove i sækkestolen i nat, så skiftes hans far og jeg til nattetjansen.. Nu er han nemlig næsten faldet i søvn
Tænker faktisk lidt på noget kamille the .. ?
Ved godt de fraråder det til små børn, men hvis det nu hjalp ? ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128