Ny pris, aida by storm pusletaske sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.046 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Käte

Pusletaske By Storm (staves?) model AIDA i farven champagne.

Brugt enkelte gange, tilbehøret i tasken er ikke brugt og det hele fremstår nyt.

Sælges til 600kr

NY PRIS 450kr

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/aida-champagne-88.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Käte

NY PRIS 450kr

Anmeld

19. juni 2011

Tennamor

Skal lige tjekke billederne ud når jeg sidder ved min pc. De er lidt små på min iPhone. Men ser umiddelbart meget fed ud.

Anmeld

19. juni 2011

Käte

Tennamor skriver:

Skal lige tjekke billederne ud når jeg sidder ved min pc. De er lidt små på min iPhone. Men ser umiddelbart meget fed ud.

Den er rigtig fin og en lækker farve hvis man kan li´ den, jeg har bare mere end en pusletaske.

Anmeld

2. juli 2011

Käte

op, tasken er stadig til salg

Anmeld

2. juli 2011

An&Jo

Den var ret fed den der.. Er der meget plads deri?? Og kan den hænge på barnevognens styr??

Anmeld

2. juli 2011

Käte

Plads er jo svært at sige det er jo meget med forskel hvad man har brug for men jeg købte den fordi jeg synes at den var meget rummelig og er en af dem der aldrig kan få plads nok i min pusletaske (har gerne 3 hele sæt tøj og div. andet), og den var ok til mig. Du kan indstille på remmen, og den kan godt hænge på styret. Den kan jo også bruges af mor efterfølgende

Anmeld

2. juli 2011

Käte

An&Jo skriver:

Den var ret fed den der.. Er der meget plads deri?? Og kan den hænge på barnevognens styr??

Plads er jo svært at sige det er jo meget med forskel hvad man har brug for men jeg købte den fordi jeg synes at den var meget rummelig og er en af dem der aldrig kan få plads nok i min pusletaske (har gerne 3 hele sæt tøj og div. andet), og den var ok til mig. Du kan indstille på remmen, og den kan godt hænge på styret. Den kan jo også bruges af mor efterfølgende

Anmeld

2. juli 2011

An&Jo

Käte skriver:

Jeg har altid rigtig meget med blandt andet min søns astma maske og stofbleer, tøj en masse bleer osv, og det er lige før at min gaia og ko i str medium er for lille.. Men hvor du henne af?? Det kunne være rart at se den først så jeg ikke laver et fejlkøb

Anmeld

3. juli 2011

Käte

Jeg bor i Nykøbing Falster. Men jeg har set at de har dem i de kære børn bare i andre farver men så kunne du måske se den der hvis du har sådan en butik i nærheden? Men jeg tror at str er lidt det samme som den du så har men jeg ved det ikke med sikkerhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.