1. lægebesøg :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

AnneH

onlyme skriver:

Tillykke :-) <3

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Malene76

AnneH skriver:

Nu bliver det hele lidt mere virkeligt. Har i dag været til den første lægebesøg. Det er lidt vildt. Vi har forsøgt i 3 år og fået hjælp i det sidste år og nu efter 3. forsøg lader det til at det er lykkes

Det er slet ikke til at fatte. Og det er slet ikke gået helt op for mig endnu.

Men ellers har jeg det godt, plages kun af træthed og konstant sult.

Er spændt på hvad de næste mange uger bringer for os.

Rigtig dejlig dag til jer alle

Fantastisk.  Fik I en skanning? Jeg fik en på sygehuset i torsdags i sidste uge og der kunne man bare se så meget. Det var helt vildt.  Alt det bedste herfra.

KH Malene

Anmeld

1. juli 2011

AnneH

Malene76 skriver:

Fantastisk.  Fik I en skanning? Jeg fik en på sygehuset i torsdags i sidste uge og der kunne man bare se så meget. Det var helt vildt.  Alt det bedste herfra.

KH Malene

Jeg skulle være til NF scanning på fredag, men er i Grækenland, så skal først d. 11. juli. Glæder mig. Håber at alt er okay.

Jeg håber du er over din kvalme. Og alt ellers går som det skal.

Anmeld

1. juli 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Ja jeg fik den med da jeg gik. Vildt underlig følelse. Det bliver det helt sikkert også for jer.

Jeg glæder mig vildt...  Jeg fik min tilsendt sidst, efter jeg havde været der... Synes det var øv...  Der gik 1½ uge...

Anmeld

1. juli 2011

Malene76

AnneH skriver:

Jeg skulle være til NF scanning på fredag, men er i Grækenland, så skal først d. 11. juli. Glæder mig. Håber at alt er okay.

Jeg håber du er over din kvalme. Og alt ellers går som det skal.

Hej Anne

Jeg er desværre ikke over min kvlame overhovedet... Jeg har det stadig rigtig skidt og er sygemeldt. Jeg er rigtig glad for at væe gravid men jeg skal IKKE have nr. 2. Det her er simpelthen for hårdt. Lever af yoghurt og banener og sommetider er jeg hedlig at jeg kan spise lidt aftensmad. Vi skal til NF på tirsdag, det glæder vi os rigtig meget til.  Rigtig god ferie. Er en smule misundelig. Vi kommer ikke ned i varmen i år. Desværre.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.