ja... manden skulle bruge bilen i dag... og jeg skulle handle... så jeg nuppede da lige cyklen... har godt tænkt de sidste par gange jeg har cyklet hvorfor jeg aldrig har kunne li at cykle for det er jo skøøønt!!!
men i dag gik det op for mig, første gang jeg faktisk handler ind på cykkel.... jeg har vejet 119,9 kg. nu vejer jeg 97 (stadig for meget, men...) 22,9 kg er røget...
jeg cykler glad afsted og handler det vi har brug for de næste par dage... fylder en pose og en rygsæk... og på vej hjem sys jeg godt nok det er hårdt at cykle...
smarte mig vejer lige rygsækken og posen når jeg når hjem... 7 kg. i rygsækken (det samme antal som jeg har tabt siden påske) og 9 kg. i posen... altså tilsammen 16 kg.
NO WONDER jeg har hadet at cykle... det er jo pisse hårdt med al den ekstra vægt... bare det at gå med rygsækken på... med de 7 kg. jeg har tabt siden jeg startede på madlog... tænker bare WATH???? hvad er det jeg har haft udsat min krop for at gå og bære rundt på hele dagen!?!?!?
virkelig en øjen åbner... for når det går stille og roligt ned, mærker man ikke forskellen... men det gjorde jeg i dag....
Så sikke en dejlig dag det er i dag... motivation der vil noget!!!
Anmeld