Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CVVE skriver: Ja desværre i må bare få en baby mere
Ja desværre i må bare få en baby mere
Ellers tak Men en anden mor bliver rigtig glad for det tøj, er jeg sikker på!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CVVE skriver: Skla bare af med de sidste kasser vi har stående... nogen der kan bruge en autostole.. recaros under mærke storchenmuhlen godkendt og vildt praktisk da remmenen vender modsat normalt. sat til salg for 200 jeres pris 125kr. en kasse med baby drengetøj fede mærker sat til salg for 600kr. jeres pris 400kr angulus sko/støvler str. 25 15 kr parret. hollys tapet til skamler, hylder med mere. mener jeg har 1,5meter af hver.. 20kr stk. 1x brun og 1x lilla shopaholic og baby bog 15kr
Skla bare af med de sidste kasser vi har stående...
nogen der kan bruge en autostole.. recaros under mærke storchenmuhlen godkendt og vildt praktisk da remmenen vender modsat normalt.
sat til salg for 200 jeres pris 125kr.
en kasse med baby drengetøj fede mærker sat til salg for 600kr. jeres pris 400kr
angulus sko/støvler str. 25 15 kr parret.
hollys tapet til skamler, hylder med mere. mener jeg har 1,5meter af hver.. 20kr stk. 1x brun og 1x lilla
shopaholic og baby bog 15kr
Vil du lige give mig et hint, hvis/når der engang kommer billeder af sko herinde .....Vil gerne nå at se med, inden det hele er væk
Også gerne i tilfælde af, at der engang igen kommer mere pigetøj i str. 98-104
Har du ikke nogle billeder af det tøj du har i 80/86? Mest Hummel da jeg er vild med hummel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128