Jeg har brugt min tid på de her i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2008

st

http://www.onetruemedia.com/shared?p=780757617823b61740f9ef&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email

Lavede også en med ham da han var mindre. Men hvis I lige har lyst til at se, så god fornøjelse.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

Charlie

Hej st,
sikke en fin lille billedvideo du har lavet af lille Mads. Det er rigtig skønt at sidde og følge det halve års udvikling på den måde. Der er lidt nostalgi over det

Kram Dorthe

Anmeld

30. november 2008

Stumpen

Har kigget dem på fjæs.. De er bare så skønne
Anja..

Anmeld

1. december 2008

Munder

Hej Du

Så dem begge på facebook, super dejlig ide, jeg måske tyvstjæler!!! Som jeg har sagt 1000 gange, så er ham Madsen en rigtig dejlig knægt!

Dorte

Anmeld

6. december 2008

3rollinger

Kaere st

Jeg lavede saadan en video til Khike da vi blev gift. Desvaerre gik der ged og nerver i den saa han saa den aldrig til selve festen, men istedet saa han den bagefter. Han kan den dag idag stadig ikke se den uden at der falder en taare.

Jeg var tilmeldt One True Media i lang tid bagefter men slettede mig for jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle lave. Gid jeg havde taenkt paa dette. Det er en superide. Det giver noget helt andet naar der ligesom kommer bevaegelse i billedet.

Og jeg er sikker paa at Mads vil elske at se dem naar han blvier stor, ja, egentlig allerede nu.

Knus
st

Anmeld

7. december 2008

st

Jeg har også valgt at melde mig til siden. Egentlig kun for så at kunne dowloade filmene til computeren. Så kan man jo selv bræne dem på en skive. Jeg elsker bare de klip. Falder helt i staver når jeg ser dem. ... og tuder.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.