Tips og tricks!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

piadas

Jeg kom lige i tanke om, om vi ikke skulle lave en tråd, hvor vi kan give hinanden gode ideer, hjælp, tips, tricks, ja what ever, hvis vi har fundet på noget genialt i forhold til vores guldklumper?!

Så er det overskueligt og nemt at finde!

Vi kan jo forsøge at holde tråden nogenlunde debatfri, så der ikke bliver alt for meget, man skal sidde og rode igennem, hvis man skal finde tilbage til nogle guldkorn.

Hvis I er med på den, får jeg Henrik til at låse tråden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

piadas

Jeg ligger ud:

Læg avispapir i bunden af barnevognen under madrassen, så suger det fugten i stedet for, at madrassen bliver muggen.

Anmeld

14. juni 2011

piadas

Brug ammepuden som rygstøtte, når vores babyer om ikke så længe begynder at sidde. Så rammer de puden i stedet for gulvet, når de falder bagover.

Anmeld

14. juni 2011

AnneBJ

Hvis baby har ondt i maven, og det er svært at "cykle med ben" fordi baby spænder i kroppen, så tag den lille op til dig, og læg dens ben mod din brystkasse, og hold dens overkrop i dine hænder. Nu kan du presse baby mod dig, og væk fra dig, ligesom hvis man lavede armbøjninger. Det er faktisk svært at forklare - måske gav det mening?

Anmeld

14. juni 2011

Lilje82

Hvis baby er pylret i varmen og det ikke er nok at tilbyde vand - Så prøv med en fugtig klud til at duppe med, så baby bliver kølet ned på den måde.

Det virker her

Anmeld

14. juni 2011

piadas

Klip skumvaskeklude over i to. Så længe de små bagdele ikke er større, kan man sagtens nøjes med en halv!

Anmeld

14. juni 2011

AnneBJ

Tjæresalve - også kaldet inotyl - er MAJET bedre til røde numser, sprunkne hænder osv. end zinksalve. OG drøj i brug

Anmeld

14. juni 2011

AnneBJ

Istedet for at lægge baby på lammeskind i fx barnevognen (vi har allergi-disp.baby, og derfor er lammeskind no-go) kan man isolere barnevognen ved at lægge en flamingoplade i bunden

Anmeld

14. juni 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Tjæresalve - også kaldet inotyl - er MAJET bedre til røde numser, sprunkne hænder osv. end zinksalve. OG drøj i brug

eller aloe vera!!  

Anmeld

25. juni 2011

Lene76

AnneBJ skriver:

Istedet for at lægge baby på lammeskind i fx barnevognen (vi har allergi-disp.baby, og derfor er lammeskind no-go) kan man isolere barnevognen ved at lægge en flamingoplade i bunden

el et alm. liggeunderlag  det bruger vi i dagplejen. Da jeg selv har Emmaljunga barnevogn og de har en udluftningsfunktion i bunden af vognen så der er det ik nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.