Vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

hvad hvis ens vand går uden man opdager det ? er det normalt man ikk opdager det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mira0911

Vil mene at man vil opdage.. Dog svært hvis man er på toilet eller i bad... 

Anmeld

14. juni 2011

Fenja09

Har lige været et smut på FG igår og der fortalte jordemoder og læge, at det ikke er alle der opdager eller ved når vandet er gået. Jeg blev undersøgt for at se om der var gået hul på hinden, det var der heldigvis ikke...så er man det mindste i tvivl så synes jeg at man skal ringe op til FG med det samme.

/Fenja

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Har lige været et smut på FG igår og der fortalte jordemoder og læge, at det ikke er alle der opdager eller ved når vandet er gået. Jeg blev undersøgt for at se om der var gået hul på hinden, det var der heldigvis ikke...så er man det mindste i tvivl så synes jeg at man skal ringe op til FG med det samme.

/Fenja

jeg har termin idag, men er ikk rigtig i tvivl om at det ikke er gået, er bare meget ude og tis li efter hinanden nogle gange, og det er ikk pga blærebetændelse, han trykker vel bare

Anmeld

14. juni 2011

Den lykkelige

Da jeg blev født havde min mor ikke opdaget vandet gik.. lægerne mente det var gået nogle dage inden jeg blev født.. Mit vand gik også og der var INGEN tvivl.. for jeg tror hendes hoved sad "som en prop".. Så det kom i skyller.. Endte vist med at bruge 40 natbind og 12 par trusser inden jeg fødte.. det var HELT VILDT!!! Som om jeg tissede i bukserne hver gang..

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Da jeg blev født havde min mor ikke opdaget vandet gik.. lægerne mente det var gået nogle dage inden jeg blev født.. Mit vand gik også og der var INGEN tvivl.. for jeg tror hendes hoved sad "som en prop".. Så det kom i skyller.. Endte vist med at bruge 40 natbind og 12 par trusser inden jeg fødte.. det var HELT VILDT!!! Som om jeg tissede i bukserne hver gang..

Vildt

men er det ikk normalt veerne vælter ind efter vandet er gået, eller hvertfald efter nogle timer

Anmeld

14. juni 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Vildt

men er det ikk normalt veerne vælter ind efter vandet er gået, eller hvertfald efter nogle timer

Nej slet ikke.. mit vand gik natten til fredag kl ca 4 om morgenen.. jeg skulle ind fredag formiddag til tjek.. der sagde de at hvis veerne ikke var gået igang af sig selv skull jeg komme igen lørdag morgen.. de gik så igang natten til lørdag.. så præcis 24 timer efter vandet var gået.. Så det vist meget forskelligt..

Anmeld

14. juni 2011

Majeha

Anonym skriver:

Vildt

Som Den lykkelige skriver, betyder vandafgang  ikke, at der kommer veer lige efter. Men det er vigtig, at få det tjekket, hvis man er i tvivl, for har man haft vandafgang mere end 24 timer (mener jeg) skal man have drop med antibiotika,  for at forhindre infektion.

Anmeld

14. juni 2011

Kofoed.

Det kommer helt an på, hvordan det går... Hmm uddybning: forstervanden er hos mig åbenbart gået på tvilling b, jeg har godt lagt mærke til, at jeg har haft meget fyldende udflåd den sidste 1½ måned, men adrig ville jeg have troet, at det var vandet der var gået. Så nu er der ikke længere forstervand hos b. Så ja det kan godt sive, hvor man ikke opfatter, at det er det.

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Her til morgen er det for sat. når jeg tisser kan jeg ikk holde alt sammen tilbage kun noget af det, så der er stadig noget der siver men kun når jeg tisser hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.