Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
signe. skriver: Jeg melder mig lige på banen
Jeg melder mig lige på banen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Det er ikke mig som har sørget for dette.. Det er Maalene... Ja det er helt klart nemmere at følge hinanden med terminer op ad hinanden...
Det er ikke mig som har sørget for dette.. Det er Maalene...
Ja det er helt klart nemmere at følge hinanden med terminer op ad hinanden...
Dejligt at se sit navn i en tråd Haha...
Melder mig også på banen
Maalene skriver: Dejligt at se sit navn i en tråd Haha... Melder mig også på banen
Ja ikke...
Nååå piger
Så vil jeg da lige fortælle at jeg var til 3D scanning i dag med bassen Haha.. Han er en TOTAL livlig en, som bare ikk vil makke ret Han vendte og drejede sig HELE tiden.. Hihi.. Men han vejer omkring 1033g nu, og ALT så fint ud.. Lige bortset fra at hun synes at der var lidt meget fostervand ved tarmen, så hun ville gerne have at jeg skulle på sygehuset og finde ud af om det var noget alvorligt eller ej.. Men det mente hun ikk så for at der ikk er noget i vejen...
Men fik så set hans søde "ansigt" så meget man nu kan se.. Og mon ikk at vi da lige fandt 100% ud af det er en dreng haha.. Fik lige et billede en lille diller på.. Hahahaha.. Så fandt man da lige første billede til konfirmationen Men han elsker at have hans hænder ved ansigtet Til den sidste scanning havde han hånden deroppe og det havde han også næsten hele tiden den her gang Men nøjjj han er DEJLIG!!!
Bare lige en lille frisker herfra
Mira0911 skriver: TUSIND TAK Henrik.... Så fik vi da også lige lavet en terminsgruppe for September... Håber I allesammen kommer ligeså stille vraltende herind... Håber vi får nogle gode stunder sammen herinde, dele erfaring osv osv... SÅ VELKOMMEN TIL SEPTEMBER GRUPPEN!!!
TUSIND TAK Henrik....
Så fik vi da også lige lavet en terminsgruppe for September...
Håber I allesammen kommer ligeså stille vraltende herind...
Håber vi får nogle gode stunder sammen herinde, dele erfaring osv osv...
SÅ VELKOMMEN TIL SEPTEMBER GRUPPEN!!!
Haha, og jeg finder så først gruppen nu - men har med garanti og så en masse spørgsmål at stille lige op over terminen Dejligt med en mødregruppe
MaybeBaby skriver: Haha, og jeg finder så først gruppen nu - men har med garanti og så en masse spørgsmål at stille lige op over terminen Dejligt med en mødregruppe
Jeps... Og spørg endelig løs...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128