Update på Lykken brast :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

tb

Så har jeg været ved lægen.. Negativ graviditetstest  fik taget en blodprøve for at tjekke HCG tal.. Dem får jeg svar på på torsdag..

Vi må jo prøve og se om vi kan lave en lille øko baby igen......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Carina1977

tb skriver:

Så har jeg været ved lægen.. Negativ graviditetstest  fik taget en blodprøve for at tjekke HCG tal.. Dem får jeg svar på på torsdag..

Vi må jo prøve og se om vi kan lave en lille øko baby igen......

Det er aldrig rart at miste

Øv, hvor jeg bare håber at du snart står med en positiv test igen

Anmeld

14. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ville ikke gå uden at sende et  Håber lykken tilsmiler jer hurtigst muligt...

Anmeld

14. juni 2011

tb

Carina1977 skriver:

Det er aldrig rart at miste

Øv, hvor jeg bare håber at du snart står med en positiv test igen

håber os vi kan være lige så heldige igen at blive naturligt gravide

Anmeld

14. juni 2011

tb

Mathias Villads skriver:

Ville ikke gå uden at sende et  Håber lykken tilsmiler jer hurtigst muligt...

tak for det

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

tb skriver:

håber os vi kan være lige så heldige igen at blive naturligt gravide

Har du meget svært ved at blive gravid?

Anmeld

14. juni 2011

tb

Carina1977 skriver:

Har du meget svært ved at blive gravid?

jeg har en datter på snart 10 som blev lavet naturligt.. men da min nuværende mand og jeg ville have et barn for nogle år siden, prøvede vi i et år uden held.. var så igennem halvandet år med behandling og endte med IVF.. hun er så snart et år nu.. og så blev jeg lige pludselig naturligt gravid  og tabte det så i weekenden.. men vi må jo prøve igen.. de fandt ud af ved IVF at over halvdelen af mine æglommer var tomme..

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

tb skriver:

jeg har en datter på snart 10 som blev lavet naturligt.. men da min nuværende mand og jeg ville have et barn for nogle år siden, prøvede vi i et år uden held.. var så igennem halvandet år med behandling og endte med IVF.. hun er så snart et år nu.. og så blev jeg lige pludselig naturligt gravid  og tabte det så i weekenden.. men vi må jo prøve igen.. de fandt ud af ved IVF at over halvdelen af mine æglommer var tomme..

Åhh nej  det må bare være så umenneskeligt hårdt, at det skal være så svært at blive gravid.

Men når nu det lykkedes dig at blive gravid naturligt denne her gang, så er der måske stadig et håb for at det sker igen.

Kunne forestille mig at det er svært at se positivt på det, i sådan en situation her. Men jeg krydser virkelig alt det jeg kan for dig  

Anmeld

14. juni 2011

tb

Carina1977 skriver:

Åhh nej  det må bare være så umenneskeligt hårdt, at det skal være så svært at blive gravid.

Men når nu det lykkedes dig at blive gravid naturligt denne her gang, så er der måske stadig et håb for at det sker igen.

Kunne forestille mig at det er svært at se positivt på det, i sådan en situation her. Men jeg krydser virkelig alt det jeg kan for dig  

tusind tak  det varmer at folk tænker på én.. vi satser på at kunne være så heldige at lave en øko baby igen..

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

tb skriver:

tusind tak  det varmer at folk tænker på én.. vi satser på at kunne være så heldige at lave en øko baby igen..

Selvfølgelig gør i det   

Jeg har min radar tændt, så jeg kan holde øje med, når du igen skriver et indlæg omkring at du er blevet gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.