Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi venter en lille spir til feb næste år .. Vi har fundet navnet hvis det bliver en pige .. Men hvis det bliver en dreng er vi faktisk lidt i tvivl ..
Hva for et af de her 2 drenge navne kan i bedst lide??
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
William. (:
Ved godt der er maaaaange som hedder det og det ligger nr. 1 - men alligevel, så kan jeg bare bedre lide det end Jack. (:
william helt klart!
Det er os det vi bedst kan lide .. Og alligevel syntes jeg der er et eller andet over Jack ..
Frk Mig skriver: Vi venter en lille spir til feb næste år .. Vi har fundet navnet hvis det bliver en pige .. Men hvis det bliver en dreng er vi faktisk lidt i tvivl .. Hva for et af de her 2 drenge navne kan i bedst lide?? Knus
William
Helt sikkert William
William klinger finest, men navnet Jack får mig til at tænke på en lille aktiv fantasirig dreng med lysende, leende øjne..... Så jeg har stemt Jack.
Frk Mig skriver: Det er os det vi bedst kan lide .. Og alligevel syntes jeg der er et eller andet over Jack ..
Jeg kan bedst lide Jack Synes det er et fedt navn. William er lidt for pænt til min smag. Jeg kan godt lide det lidt mere rå, og så er det jo egentlig heller ikke så brugt. Det er et plus hos mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128