Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære Søde Ditte (DK) - Stort tillykke med din fødselsdag i dag!! Vejret er så fint her i Århus, så jeg håber det samme er tilfældet i Horsens. Må du få den bedste dag, og blive fejret af din skønne familie. - jeg er spændt på hvad Mikkel har fundet på i fødselsdagsgave - han er altid så god
STOORT TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke! Og håber du har det skønt! Glæder mig til at se dig d. 4. -hvis du kommer?
Hip hip hurra! og tillykke med fødselsdagen
Carina87 skriver: Tillykke! Og håber du har det skønt! Glæder mig til at se dig d. 4. -hvis du kommer?
Det er d. 5.!! Bare lige en serviceoplysning, hvis du har skrevet forkert i din kalender!
piadas skriver: Det er d. 5.!! Bare lige en serviceoplysning, hvis du har skrevet forkert i din kalender!
Ej tak! Hvor dum har man lov at være?!! Jeg var kommet d. 4. hvis ikke du havde sagt noget
Carina87 skriver: Ej tak! Hvor dum har man lov at være?!! Jeg var kommet d. 4. hvis ikke du havde sagt noget
Neej, det havde bare været sur røv!
Tillykke Ditte!!!
Håber der falder af og at I skal nyde en god
En fra Noah og mig
HIP HIP HURRAAAAAAAAAAAA
Stort tillykke med fødselsdagen. Håber I har det godt alle 4 og at Richard arter sig på dagen.
Knus
Stort tillykke med fødselsdagen Ditte!! Håber du har en dejlig dag!
(liste-autisten sidder og tænker om vi skal have en fødselsdagsliste... )
Stort tillykke! Håber du har en dejlig dag med din lille familie!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128