Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Så skal jeg på kommunen når de åbner og snakke ang. flytning og hvad jeg kan søge m.m. jeg er bare vildt nervøs, forstår ikke selv hvorfor...

Måske fordi det er ved at blive en realitet nu. Vi har barn sammen som er 11 mdr og vi har været sammen ca 5 år, men han er aldrig sammen med barnet, enten er han ude og lave penge, (han bytter sig til alt muligt og det også fint nok. Han burde sgu være sælger for i går kom han med 3000 ) Hvis han ikke er ude så sover han.

Han har været ude den sidste uge og nu hvor barnet er i dagpleje sover han. IHHHHH!!!!!!!

Jeg bliver tosset af det her, og det er så synd for den lille.

Håber de kan hjælpe, og håber jeg finder en bolig inden d. 1 ihvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Lone Jakobsen

hvordan gik det på kommunen?

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hvordan gik det på kommunen?

Hej.. Jeg har ikke set du har skrevet

Men det gik fint og jeg fik 1000 papirer med hjem og en masse info. Men de var meget søde og hjælpsomme. Så nu skal jeg finde en lejlighed (det har jeg mere eller mindre gjort) og så aflevere det hele til kommunen mandag så skulle det være iorden. og vi skulle kunne flytte d 1/7

Er bare så ked af det og jeg er sur meget af dagen, ikke så den lille ser det men jeg bliver virkelig harm når jeg ved han bare ligger og sover og jeg står med alt selv!! IHH altså!

Jeg er sikker på, det er det rigtige jeg gør, men ingen ved noget og alle tror vi har det perfekte forhold.. Hmm! Huer for svigermors reaktion når jeg fortæller det efter vi er flyttet.

Men vi bliver i byen pga den lilles dp, og så kan vi altid flytte et andet sted hen om noget tid, hvis det ikke går her. (snakker ikke med nogen ud over mg her nemlig)

Tak for du spurgte

Anmeld

18. juni 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Hej.. Jeg har ikke set du har skrevet

Men det gik fint og jeg fik 1000 papirer med hjem og en masse info. Men de var meget søde og hjælpsomme. Så nu skal jeg finde en lejlighed (det har jeg mere eller mindre gjort) og så aflevere det hele til kommunen mandag så skulle det være iorden. og vi skulle kunne flytte d 1/7

Er bare så ked af det og jeg er sur meget af dagen, ikke så den lille ser det men jeg bliver virkelig harm når jeg ved han bare ligger og sover og jeg står med alt selv!! IHH altså!

Jeg er sikker på, det er det rigtige jeg gør, men ingen ved noget og alle tror vi har det perfekte forhold.. Hmm! Huer for svigermors reaktion når jeg fortæller det efter vi er flyttet.

Men vi bliver i byen pga den lilles dp, og så kan vi altid flytte et andet sted hen om noget tid, hvis det ikke går her. (snakker ikke med nogen ud over mg her nemlig)

Tak for du spurgte

super dejligt at i kan flytte så hurtigt. synes det er flot at du bliver i byen. jeg var klart flyttet hen hvor jeg havde venner eller familie. (det har jeg gjort de gange jeg har stået i den situation)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.