Billige smykker!! Koooom oooog køøøb!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
792 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Maria-s

Der skal sælges ud! Jeg skal have penge skrabet sammen til min nye overlocker, så hver en krone muligt skal i kassen så ta et kig og se om der er noget DU kan bruge!

Priser til vare fra venstre mod højre på alle billeder

Billede 1: Øreringe. PRIS-IDE 50 KR, PRIS-IDE 25 KR., PRIS-IDE 35 KR

Billede 2: Armbånd blomstret PRIS-IDE 25 kr Hvid vintage halskæde, plastik, længde ca. 20 cm PRIS-IDE 35 kr Grøn vintage halskæde, plastik, længde ca. 20 cm PRIS-IDE 35 kr Halskæde, længde ca 20 cm PRISIDE 30 kr

Billede 3: "guld" halskæde, længde ca. 38 cm PRIS-IDE 50 kr SOLGT! Messing halskæde, længde 35 cm PRIS-IDE 40 kr Halskæde med sort vedhæng, længde ca 38 cm PRIS-IDE 30 kr

Billede 4: Sort halskæde blandet perler og kæde, længde ca 40 cm PRIS-IDE 85 kr. Sort halskæde i sorte glasperler, længde ca 45 cm PRIS-IDE 75 kr SOLGT!

Billede 5: Pilgrim halskæde, længde ca 16 cm/ 25 cm PRIS-IDE 75 kr Brosche PRIS-IDE 20 kr

Kom frisk!! Alle priser PP. Flere køb = rabatter der batter!!

PS: Jeg har også andre fine ting til salg under lignende overskrifter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

MaliksMor

Maria-s skriver:

Der skal sælges ud! Jeg skal have penge skrabet sammen til min nye overlocker, så hver en krone muligt skal i kassen så ta et kig og se om der er noget DU kan bruge!

Priser til vare fra venstre mod højre på alle billeder

Billede 1: Øreringe. PRIS-IDE 50 KR, PRIS-IDE 25 KR., PRIS-IDE 35 KR

Billede 2: Armbånd blomstret PRIS-IDE 25 kr Hvid vintage halskæde, plastik, længde ca. 20 cm PRIS-IDE 35 kr Grøn vintage halskæde, plastik, længde ca. 20 cm PRIS-IDE 35 kr Halskæde, længde ca 20 cm PRISIDE 30 kr

Billede 3: "guld" halskæde, længde ca. 38 cm PRIS-IDE 50 kr Messing halskæde, længde 35 cm PRIS-IDE 40 kr Halskæde med sort vedhæng, længde ca 38 cm PRIS-IDE 30 kr

Billede 4: Sort halskæde blandet perler og kæde, længde ca 40 cm PRIS-IDE 85 kr. Sort halskæde i sorte glasperler, længde ca 45 cm PRIS-IDE 75 kr

Billede 5: Pilgrim halskæde, længde ca 16 cm/ 25 cm PRIS-IDE 75 kr Brosche PRIS-IDE 20 kr

Kom frisk!! Alle priser PP. Flere køb = rabatter der batter!!

Guldkæden, vil jeg gerne købe ;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2011

Maria-s

MaliksMor skriver:

Altså den længst til venstre ikke? Det er noteret! Du er meget velkommen til at kigge mine andre nyligt oprettede indlæg igennem hvis der ellers var andet der kunne have din interesse? Og så må du meget gerne sende mig en PB med add mv. Så skal jeg sørge for du får det!!

PS: I morgen kommer der Jeans i str. 38/ 40 og Vintage skjorter med mere i str Medium/ Large hvis DET også kunne have interesse!

Anmeld

14. juni 2011

Maria-s

Maria-s skriver:

Altså den længst til venstre ikke? Det er noteret! Du er meget velkommen til at kigge mine andre nyligt oprettede indlæg igennem hvis der ellers var andet der kunne have din interesse? Og så må du meget gerne sende mig en PB med add mv. Så skal jeg sørge for du får det!!

PS: I morgen kommer der Jeans i str. 38/ 40 og Vintage skjorter med mere i str Medium/ Large hvis DET også kunne have interesse!

Jeg sender den i morgen (hvis ikke min dreng bliver helt umulig i morgen, han skal nemlig have sin 3 mdr. vaccine... ) Eller bliver det senest torsdag, håber det er ok med dig?

Anmeld

14. juni 2011

Maria-s

MaliksMor skriver:

Jeg citerede jo så mig selv, det kan du jo ikke ligefrem se

Jeg sender den i morgen (hvis ikke min dreng bliver helt umulig i morgen, han skal nemlig have sin 3 mdr. vaccine... ) Eller bliver det senest torsdag, håber det er ok med dig?

Anmeld

20. juni 2011

Maria-s

30. juni 2011

Maria-s

8. juli 2011

Maria.

Jeg byder 20,- på de miderste øreringe på det første billede

Anmeld

19. juli 2011

Maria.

Maria. skriver:

Jeg byder 20,- på de miderste øreringe på det første billede

??

Anmeld

23. juli 2011

Maria-s

Maria. skriver:

??

Hejsa! UNDSKYLD JEG IKKE HAR FÅET SVARET DIG!!!

20 kr pp og de er dine!  Bare send mig en pb med add

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.