Morgenmad hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..

Hvor mange gram morgenmad (mælkemorgenmad) skal man ca spise hvis man vil tabe sig?

- Malene&Maja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

foto på lærred

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..

Hvor mange gram morgenmad (mælkemorgenmad) skal man ca spise hvis man vil tabe sig?

- Malene&Maja

Skal siges at svaretet her kun kommer fra Google:

Er du glad for havregryn, så spis fx 60 gram havregryn og med 2,5 dl minimælk på.

Endnu bedre er det dog at få flere proteiner fra morgenstunden ved at spise 2 æg med 1 skive fuldkornsrugbrød (50 gram) og 150-200 gram tomat/peberfrugt. Supplér evt med 30-40 gram magert kødpålæg, fx kylling eller kalkun.

..........................................

Jeg tror det er okay at spise havregryn når man er på kur. Da jeg for år tilbage forsøgte mig med vægtkonsulenterne, måtte man godt spise havregryn til morgenmad - dog kun 30 gr. og naturligvis uden sukker. Jeg spiste det med skummemælk tilsat lidt flydende sødemiddel. Derudover skulle man vist spise 30 gr. mørkt brød og en frugt.
30 gr. havregryn er jo ikke så meget, så måske du vil føle du får mere og bliver mere mæt hvis du laver grød - eler evt. kan du jo skifte lidt mellem havegryn, havregrød og chesy yogurt.

...............

Havregryn lavet med vand eller skummetmælk uden sukker tilsat er da kun super godt når man vil tabe sig. Fattig på fedt, og mætter utrolig godt. Jeg moser en banan i blandningen og spiser det som morgenmad. Og spis, min gris, til du bliver mæt.

..

Anmeld

14. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Prøver lige at sætte videoen ind.

Oooog det virkede ikke..... HEEEEEENRIK!

(Det er faktisk mig, Henrik, der har lavet det her indlæg )

Anmeld

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..

- Malene&Maja

hvor mange gram?? 

Morgenmad er noget af det VIGTIGSTE at få spist hvis du gerne vil tabe dig... 

altså jeg spiste den gang jeg var totalt fitness queen 2 dl fedtfattig yogurth med sund müsli på også spiste jeg i løbet af den første time efter 150-300 gram grøntsager  også spiste jeg ellers hver 2-3 time 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.