MaleneS2011baby<3 skriver:
Hej piger..
Hvor mange gram morgenmad (mælkemorgenmad) skal man ca spise hvis man vil tabe sig? 

- Malene&Maja
Skal siges at svaretet her kun kommer fra Google:
Er du glad for havregryn, så spis fx 60 gram havregryn og med 2,5 dl minimælk på.
Endnu bedre er det dog at få flere proteiner fra morgenstunden ved at spise 2 æg med 1 skive fuldkornsrugbrød (50 gram) og 150-200 gram tomat/peberfrugt. Supplér evt med 30-40 gram magert kødpålæg, fx kylling eller kalkun.
..........................................
Jeg tror det er okay at spise havregryn når man er på kur. Da jeg for år tilbage forsøgte mig med vægtkonsulenterne, måtte man godt spise havregryn til morgenmad - dog kun 30 gr. og naturligvis uden sukker. Jeg spiste det med skummemælk tilsat lidt flydende sødemiddel. Derudover skulle man vist spise 30 gr. mørkt brød og en frugt.
30 gr. havregryn er jo ikke så meget, så måske du vil føle du får mere og bliver mere mæt hvis du laver grød - eler evt. kan du jo skifte lidt mellem havegryn, havregrød og chesy yogurt.
...............
Havregryn lavet med vand eller skummetmælk uden sukker tilsat er da kun super godt når man vil tabe sig. Fattig på fedt, og mætter utrolig godt. Jeg moser en banan i blandningen og spiser det som morgenmad. Og spis, min gris, til du bliver mæt.
..
Anmeld