Søger jakkesæt str 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
697 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Jakob'sMor

Hej Piger.

Vi skal til guldbryllup om en mdr tid- jeg synes Jakob skal have jakkesæt på - men hvor finder jeg sådan et, uden det koster en million gerne sort eller grå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

SHERO

Jakob'sMor skriver:

Hej Piger.

Vi skal til guldbryllup om en mdr tid- jeg synes Jakob skal have jakkesæt på - men hvor finder jeg sådan et, uden det koster en million gerne sort eller grå.

Ved min veninde har købt en smoking til hendes lille søn, med mavebælte, butterfly og det hele i bazar vest (så jo lige du var fra århus) Mener hun gav omkring 200 kr for det, så det er i hvert fald et forsøg værd... Der er åbenbart ret meget fint festtøj til børn ude.. Har dog ikke selv været der for andet end deres rullekebab

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

Tullen85 skriver:

Ved min veninde har købt en smoking til hendes lille søn, med mavebælte, butterfly og det hele i bazar vest (så jo lige du var fra århus) Mener hun gav omkring 200 kr for det, så det er i hvert fald et forsøg værd... Der er åbenbart ret meget fint festtøj til børn ude.. Har dog ikke selv været der for andet end deres rullekebab

Hehe, ja det er da et forsøg værd - tak

Anmeld

13. juni 2011

HeidiGade

Hej

H&M plejer også at have...

Heidi

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

HeidiGade skriver:

Hej

H&M plejer også at have...

Heidi

Super ska til Århus i morgen så kigger lige igen, synes bare jeg har kigget alle de åbenlysende steder

Anmeld

13. juni 2011

HeidiGade

Prøv det

Vi var i hvert fald heldige at finde et sæt dér til 129,95.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.