Sophies forvandling... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Dot D

132319 skriver:

Jubii, en pige med pandehår -Skønt at se 

Det har hun haft altid, eller i hvert fald fra en af de første gange hun blev klippet... Kan slet ikke forestille mig hende uden Du kan da lige se hende som lille hold op det er længe siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

132319

Dot D skriver:

Det har hun haft altid, eller i hvert fald fra en af de første gange hun blev klippet... Kan slet ikke forestille mig hende uden Du kan da lige se hende som lille hold op det er længe siden

Sikke en cutie 

Min datter skal også have pandehår -Når hun engang får noget hår 

Anmeld

13. juni 2011

Dot D

132319 skriver:

Sikke en cutie 

Min datter skal også have pandehår -Når hun engang får noget hår 

Når hun engang får hår, fed kommentar.....

Sophies kusine er 13 dage yngre, og da de var små, helt op til omkring tre åe, havde hun bare ingen hår. Jeg havde så taget et billede af dem sammen ved årets juletræ, Spohie med skulderlangt hår - kusinen med meget kort hår, det så min mands kusine, og hun sagde: "Neeeeej, hvor er det synd de klipper hende..." Jeg måtte så grine lidt og sige, at hun aldrig havde haft mere hår

Så stor forskel på børns hår

Anmeld

13. juni 2011

132319

Dot D skriver:

Når hun engang får hår, fed kommentar.....

Sophies kusine er 13 dage yngre, og da de var små, helt op til omkring tre åe, havde hun bare ingen hår. Jeg havde så taget et billede af dem sammen ved årets juletræ, Spohie med skulderlangt hår - kusinen med meget kort hår, det så min mands kusine, og hun sagde: "Neeeeej, hvor er det synd de klipper hende..." Jeg måtte så grine lidt og sige, at hun aldrig havde haft mere hår

Så stor forskel på børns hår

Hehe ja -Min søn blev klippet første gang da han var 5 måneder og anden gang lige inden han blev 1 år. Hans hår voksede som ukrudt!

Så fik jeg en datter der nu er 9 måneder og først er begyndt at få en lille smule hår, typisk 

Her er skaldepallen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2011

Dot D

132319 skriver:

Hehe ja -Min søn blev klippet første gang da han var 5 måneder og anden gang lige inden han blev 1 år. Hans hår voksede som ukrudt!

Så fik jeg en datter der nu er 9 måneder og først er begyndt at få en lille smule hår, typisk 

Her er skaldepallen 

Hvor er hun da nuser... Godt glimt i øjet og lidt hår er der da, hi hi.

Anmeld

14. juni 2011

Grynt

Sikke køn datter du har og så med rigtigt lækkert hår. Klæder hende vildt godt

Anmeld

14. juni 2011

Sphynxlover

Jeg kan godtnok bedre lide det lange - men det bunder nok i at det var præcis denne page frisure jeg blev tvunget til at bære rundt på i årevis som lille mens alle mine kammerater havde langt hår og jeg HADEDE det

Men bare hun er glad så er det jo fint

Anmeld

14. juni 2011

Dot D

Kurt skriver:

Sikke køn datter du har og så med rigtigt lækkert hår. Klæder hende vildt godt

Tak for det Tina...

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

Hun er mig dejlig

Anmeld

14. juni 2011

Dot D

Sophie26 skriver:

Jeg kan godtnok bedre lide det lange - men det bunder nok i at det var præcis denne page frisure jeg blev tvunget til at bære rundt på i årevis som lille mens alle mine kammerater havde langt hår og jeg HADEDE det

Men bare hun er glad så er det jo fint

Jeg kan godt lide, at hun veksler mellem kort og langt, men må sige at det her er det korteste, hun endnu har haft...

Sophie har heldigvis hurtigtvoksende hår, som jeg også har, så hvis hun vil have det langt igen, skal det nok gå hurtigt...

Jeg kan med ro i sindet kigge tilbage og sige, at vi aldrig har "tvunget" hende til pandehår og page, hi hi Denne fritz har hun helt selv valgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.