Onsdags-sex?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.778 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Mikkelmusen

Nu er jeg altså nødt til at spørge jer herinde. Man hører ofte sætningen "jamen det er jo onsdag" og "lillekone aften" men hvor stammer det fra at man har hurtig sex onsdag og efter sigende bedre tid lørdag? Hvem har besluttet, opfundet eller begyndt på lille kone og store kone aften?

-Mikkelmusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Maalene

Haha - godt spørgsmål

Anmeld

13. juni 2011

morethanperfect

Mikkelmusen skriver:

Nu er jeg altså nødt til at spørge jer herinde. Man hører ofte sætningen "jamen det er jo onsdag" og "lillekone aften" men hvor stammer det fra at man har hurtig sex onsdag og efter sigende bedre tid lørdag? Hvem har besluttet, opfundet eller begyndt på lille kone og store kone aften?

-Mikkelmusen

Jeg har aldrig hørt det 

Anmeld

13. juni 2011

Kaufie

Jeg har aldrig hørt, at det skulle være kortere tid om onsdagen...... Men altså - mon ikke det kommer sig af, at mange par har skullet putte sexlivet i kalenderen for at "komme igang igen" - fx efter fødsel, hvor specielt kvinden ofte får behovet for fysisk nærvær opfyldt af baby?

Anmeld

13. juni 2011

ano14316

Jeg tror godt jeg ved hvor det kommer fra, og tror ikke der har noget som helst at gøre med ugedagen.

Jeg mister i perioder sexlysten, der skal ikke meget til at lysten forsvinder, hvis jeg er lidt stresset eller lign. ... 

Men altså min kæreste skal jo altså ikke lide alt for meget under det. så det bliver tit sådan noget.. ahhhh det er altså også længe siden.. 

Da jeg blev gravid forsvandt lysten fuldstændig og vi har nærmest ikke haft sex (det kan i hvertfald tælles på 1 hånd), det er så småt begyndt at vende nu, hvilket jo er rigtig rart for os begge.

men nu har jeg ikke behov for sex flere gange om dagen, så vores bliver tit lidt "jamen der er jo onsdag" agtigt. sex er en weekend ting, hvor der er god tid og vi er afslappet..  

Anmeld

13. juni 2011

eElak

Jeg tænkte det stik modsatte... 

fra en gammel silvan reklame "Det er onsdag - og du gør det selv".. Eller noget i den dur.. ;-)

Anmeld

20. juni 2011

Wimmie

Mikkelmusen skriver:

-Mikkelmusen

Udtrykket "Jamen det er jo onsdag" i forbindelse med sex stammer (bl.a.) fra filmen Barndommens Gade

Hovedpersonen Esther sover i samme rum som sine forældre.

Faderen begynder at lægge op til noget med moderen som siger noget i retningen af "Hvad vil du?" hvorefter han siger; "Jamen...det er jo onsdag" - hun sukker og lader ham færdiggøre akten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.