Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pullemulle skriver: Hvor meget har du givet for den? Jeg har selv købt flere nederdele i H&M i præcis samme model til kun 30kr. Hvad siger du til 30kr og afhentning?
Hvor meget har du givet for den? Jeg har selv købt flere nederdele i H&M i præcis samme model til kun 30kr.
Hvad siger du til 30kr og afhentning?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Så har det været rest eller udsalg! Den har kostet 129,- er jeg sikker på Jeg holder på min pris, men du er velkommen til at afhente
Så har det været rest eller udsalg! Den har kostet 129,- er jeg sikker på Jeg holder på min pris, men du er velkommen til at afhente
Hold da op! I så fald må man da sige at jeg har været heldig ved mine køb
45kr og afhentning?
Pullemulle skriver: Hold da op! I så fald må man da sige at jeg har været heldig ved mine køb 45kr og afhentning?
Maria. skriver: Sort kjole fra ONLY.Str. L.Pris: 50,-
Sort kjole fra ONLY.Str. L.Pris: 50,-
Hvordan er den her i størrelsen?
Lukkes den med lynlås, og i så fald hvor? - siden eller ryggen?
Hvor lang er den? - jeg er 168 og forestiller mig den skal gå til lige over knæet?
AnneBJ skriver: Hvordan er den her i størrelsen? Lukkes den med lynlås, og i så fald hvor? - siden eller ryggen? Hvor lang er den? - jeg er 168 og forestiller mig den skal gå til lige over knæet?
Maria. skriver: Hej den er normal i str. Den lukkes med lynlås og sådan en hægte i siden.. Jeg er 174, og den går mig til omkring knæet..
Hej den er normal i str. Den lukkes med lynlås og sådan en hægte i siden.. Jeg er 174, og den går mig til omkring knæet..
Ih, tak for det hurtige svar! Hm - jeg er meget i tvivl om, om jeg kan passe den om maven Der sidder stadig lidt babyvægt...
AnneBJ skriver: Ih, tak for det hurtige svar! Hm - jeg er meget i tvivl om, om jeg kan passe den om maven Der sidder stadig lidt babyvægt...
Maria. skriver: Det ryger vel af før eller siden Og så er 50,- jo ikk en herregård!
Det ryger vel af før eller siden Og så er 50,- jo ikk en herregård!
Nej det er jo det!
Jeg sender dig en PB
Kan smykke stativet sendes?I så fald, hvad er din samlede pris så?
StephanieJ skriver: Kan smykke stativet sendes?I så fald, hvad er din samlede pris så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128