Arhh... dumme kylling!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Papaya

Nå.. Men hej med jer piger (og drenge)

Jeg er ikke den store husmor, så her kommer mit spørgsmål!

Igår skulle jeg lige holde øje med en kylling for min mor, altså på panden, og ligepludselig så sprøjtede det bare med olie på mig og på min nye bluse!! Og der er kommet 6-7 oliepletter på, og jeg kan ikke vaske det af, hvad gør jeg????

Håber virkelig at i dejlige mennesker derude har noget til mig.. hehe.. Og skal lige siges at jeg har haft den vasket en gang efter "uheldet"

God aften til jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Lone Jakobsen

prøv med opvaskemiddel. gnid pletterne med det, læg tøjet i en lukket pose i 24 timer og vask det så igen.

Anmeld

13. juni 2011

Papaya

nutche skriver:

prøv med opvaskemiddel. gnid pletterne med det, læg tøjet i en lukket pose i 24 timer og vask det så igen.

Lyder meget nemt.. Det vil jeg da lige forsøg.. Tak..

Anmeld

13. juni 2011

Lone Jakobsen

Prisana skriver:

Lyder meget nemt.. Det vil jeg da lige forsøg.. Tak..

Anmeld

13. juni 2011

2babygirls

Prisana skriver:

Nå.. Men hej med jer piger (og drenge)

Jeg er ikke den store husmor, så her kommer mit spørgsmål!

Igår skulle jeg lige holde øje med en kylling for min mor, altså på panden, og ligepludselig så sprøjtede det bare med olie på mig og på min nye bluse!! Og der er kommet 6-7 oliepletter på, og jeg kan ikke vaske det af, hvad gør jeg????

Håber virkelig at i dejlige mennesker derude har noget til mig.. hehe.. Og skal lige siges at jeg har haft den vasket en gang efter "uheldet"

God aften til jer...

Bio tex pletfjerner... lad skummet ligge på i 10 min og så læg den i blød natten over!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.