Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Piva skriver: vi kan sige 175 kr incl porto. halvdelen af natdragterne er nye...
vi kan sige 175 kr incl porto. halvdelen af natdragterne er nye...
vi kan godt sige 175 inkl porto... men jeg har først penge omkring d. 1.... så jeg sender dig en besked når jeg får penge.. så må vi udveksle oplysninger...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: vi kan godt sige 175 inkl porto... men jeg har først penge omkring d. 1.... så jeg sender dig en besked når jeg får penge.. så må vi udveksle oplysninger...
fint
Mener nu vi har handlet før - så måske oplysningerne ligger i dine private beskeder
AnnePedersen skriver: hej hvad skal du have for natdragterne????
hej hvad skal du have for natdragterne????
Hej
Åh ved ikke emd pris. Har også dette liggende https://www.baby.dk/debat/125301pi1/toej--piger/pigenatdragter--bodyer-saelges9298.aspx#GoToMessage
Kom med et bud.
Pia
Prøver igen - Grå kjole m. hvide striber på billede 3 - pris samt str ??
Christina.78 skriver: Prøver igen - Grå kjole m. hvide striber på billede 3 - pris samt str ??
hej
det er str 86 - kom med bud. er der ikke andet, jeg kan friste emd? Har flere annoncer med tøj
Piva skriver: Billede 1: 3 par bukser str 86 billede 2: 4 bluser og 1 cardigan str 86 billede 3: kjoler str 86 billede 5: 2 natdragter str 98 - aldrig brugt + natdragt str 90 BYD så jeg kan få solgt ud - se mine andre annoncer også
Billede 1: 3 par bukser str 86
billede 2: 4 bluser og 1 cardigan str 86
billede 3: kjoler str 86
billede 5: 2 natdragter str 98 - aldrig brugt + natdragt str 90
BYD så jeg kan få solgt ud - se mine andre annoncer også
Nicolinesmor170510 skriver: Hvad skal du have for det på billed 1 og 2?
Hvad skal du have for det på billed 1 og 2?
tænker 200 pp. Hvad siger du? Har du set det andet, jeg har til salg?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128