kender i nogle steder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

musse1

ja jeg ville hører, kender i nogle steder, på sjælland eller lolland, hvor man kan ligge i telt gratis eller til meget billige penge?.

så skal ik være campingpladser.

skal være hvor man må ha et 8 personers telt, da vi er 2 voksne og 4 børn.

vi ville nemlig gerne tage et par dage væk hjemme fra sammen med børnene og så ligge i telt, er så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

serinasmor

13. juni 2011

musse1

serinasmor skriver:

prøv her

http://www.findteltplads.dk/

tak vil jeg da prøve og kikke på

Anmeld

13. juni 2011

serinasmor

13. juni 2011

musse1

serinasmor skriver:

eller måske er dette link bedre

http://www.teltpladser.dk/nyt.htm#sydsjaelland

alle tiders, nu er der lige noget, vi kan kikke på  

for normalt kan man jo tage i skoven, der er flere steder, men læste at der må man højst ha 3 personers telt, går ik lige til 2 voksne og 4 børn..

Anmeld

13. juni 2011

serinasmor

musse1 skriver:

for normalt kan man jo tage i skoven, der er flere steder, men læste at der må man højst ha 3 personers telt, går ik lige til 2 voksne og 4 børn..

hmmm ... kan være i skal finde en landmand så ?

Anmeld

13. juni 2011

musse1

serinasmor skriver:

hmmm ... kan være i skal finde en landmand så ?

det ville være en mulighed evt. dejligt med forslag

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

musse1 skriver:

Kan i ikke tage afsted med to telte med 3 personer i hver?  Det mener jeg godt man må...

Anmeld

13. juni 2011

iris-mor

Har lige en ide eller to.

Her på Lolland er der nogle shelters hvor man kan overnatte gratis. Så er der også et shelter på Enehøje - en ø, hvor man skal sejle ud og man kan tage den lokale postbåd. Det koster vist omkring 75. Men der er et shelter man kan booke på forhånd og det er ok at slå telt op, jeg tror der må være op til 20. Mener ikke der bor nogle på øen, det er ret fedt. Du kan vist se mere på Nakskov turristkontors hjemmeside.

Håber du finder nogle gode steder og nogle gode oplevelser

Anmeld

13. juni 2011

musse1

Loppe skriver:

Kan i ikke tage afsted med to telte med 3 personer i hver?  Det mener jeg godt man må...

jo det kunne man evt godt, ja man må jo ha 2 telte med, men var endelig mere fordi at vores den ældste er 6 år  mindste er 9 mdr. og der skulle der gerne være plads til barnevognskassen, og ville der ik være hvis vi havde 2 3 mands telte.. men ideen er ellers god nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.