Hjælp til en lille fin "bryllupsrejse" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Ann.

Vi har egentlig ikke planlagt en bryllupsrejse, da vi ikke synes vi har råd til det, men vi mangler at få nogle penge fra noget kørsel med Lærke. Og de skulle gerne komme her om 2-3 uger. Og så har jeg lidt selv ved siden af.

Jeg tænker sådan en weekendtur et eller andet sted hen, som en overraskelse til min kommende mand  

Vi har omkring 8.000 kr - kan man godt tage en lille weekend tur for de penge?

Hvor kunne man evt tage hen? Og hvor skal jeg lede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Chalala85

Ann. skriver:

Vi har egentlig ikke planlagt en bryllupsrejse, da vi ikke synes vi har råd til det, men vi mangler at få nogle penge fra noget kørsel med Lærke. Og de skulle gerne komme her om 2-3 uger. Og så har jeg lidt selv ved siden af.

Jeg tænker sådan en weekendtur et eller andet sted hen, som en overraskelse til min kommende mand  

Vi har omkring 8.000 kr - kan man godt tage en lille weekend tur for de penge?

Hvor kunne man evt tage hen? Og hvor skal jeg lede?

Det kommer an på om i vil blive i dk eller ej. Jeg bestilte en tur til Prag for 4 overnatninger på 4 stjernet hotel til min mand i ,30års gave... Det blev 4500 for rejsen. Super lækkert hotel og ja Prag er flot og lækker at være i og super billig. Kig på Expidia.dk der kan du finde meget godt

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Chalala85 skriver:

Det kommer an på om i vil blive i dk eller ej. Jeg bestilte en tur til Prag for 4 overnatninger på 4 stjernet hotel til min mand i ,30års gave... Det blev 4500 for rejsen. Super lækkert hotel og ja Prag er flot og lækker at være i og super billig. Kig på Expidia.dk der kan du finde meget godt

Vil gerne uden for DK  

Tænker London, Paris, Madrid, Prag eller noget i den stil

Anmeld

13. juni 2011

Chalala85

Ann. skriver:

Vil gerne uden for DK  

Tænker London, Paris, Madrid, Prag eller noget i den stil

Kan varmt anbefale Prag :-) Madrid og Paris er nogen helt andre prisklasser for fly+hotel. London, er personligt for mig, kun et sted man tager hen for at shoppe og se en musical

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Chalala85 skriver:

Kan varmt anbefale Prag :-) Madrid og Paris er nogen helt andre prisklasser for fly+hotel. London, er personligt for mig, kun et sted man tager hen for at shoppe og se en musical

Men min kæreste har været i Prag - kunne også være Rom måske  

Jeg har selv været i London og kan rigtig godt lide de ting de har derovre  

Anmeld

13. juni 2011

Chalala85

Ann. skriver:

Men min kæreste har været i Prag - kunne også være Rom måske  

Jeg har selv været i London og kan rigtig godt lide de ting de har derovre  

Jamen gå ind og se hvad de forskellige rejser koster og så tag en beslunting efter det , læs om stedet osv

Anmeld

13. juni 2011

twinboys

London

Anmeld

13. juni 2011

DenHeldige

Hvad med Estland? De er altså ved at være rigtig godt med og man får rigtig meget for pengene

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Er lige ind og kigge på afbudsrejser24.dk

Nogen erfaring der?

Det er godt nok billigt af man kan rejse til Kreta i en uge for mindre end 3000 kr.

Men igen, min veninde er lige tage til Rhodos i en uge - de gav kun 1200 kr pr. person med fly og hotel.

Anmeld

13. juni 2011

LC

Hvis det var mig, så ville jeg tjekke hvor man kan få billige flybilletter til. I stedet for at vælge by  først.

Har nogle i min familie har for 2 måneder siden været på sardinien, fordi de fik 2 flybiletter til 400kr...

Men tager selvfølgelig lidt tid at tjekke billetter hver dag i en måned, for at finde de helt billige billetter, men hvis i er på et stramt budget er det måske en god ide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.