Hjælp med madplan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

maj2011

hejsa

er i nogle der kender nogle gode sider hvor man kan printe madplaner ud.

men de skal ikke være nogle uoverskuelige, ikke dyrt, må gerne være sundt. og så skal de ikke tage en krig :-)

håber på hjælp :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Lullusen

ved at rema1000 har nogle på deres hjemmeside :-)

Aarstiderne.com laver også madplaner mener jeg..

Anmeld

14. juni 2011

maj2011

manuka skriver:

ved at rema1000 har nogle på deres hjemmeside :-)

Aarstiderne.com laver også madplaner mener jeg..

har lige printet en ud fra rema 1000. men syntes der er meget madspild på de forskellige.'

fandt lige en side der hedder 52nemme.dk. dem har jeg bestilt, så håber jeg de er merer bruger venlige :-)

Anmeld

14. juni 2011

Lullusen

maj2011 skriver:

har lige printet en ud fra rema 1000. men syntes der er meget madspild på de forskellige.'

fandt lige en side der hedder 52nemme.dk. dem har jeg bestilt, så håber jeg de er merer bruger venlige :-)

okay, den vil jeg da også lige kigge på :-)

Anmeld

15. juni 2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor

maj2011 skriver:

Ved brug af de 52nemme madkort, er der ihvertfald intet madspild, da ingredienserne passer med de mængder, supermarkederne sælger, så der bliver intet tilovers. Det er derfor formentlig den billigste madplan, der findes på markedet lige nu.

Desuden er det meget varieret og rigtig lækker mad, som er hurtig at tilberede i en travl hverdag. 

Anmeld

15. juni 2011

maj2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor skriver:

Ved brug af de 52nemme madkort, er der ihvertfald intet madspild, da ingredienserne passer med de mængder, supermarkederne sælger, så der bliver intet tilovers. Det er derfor formentlig den billigste madplan, der findes på markedet lige nu.

Desuden er det meget varieret og rigtig lækker mad, som er hurtig at tilberede i en travl hverdag. 

glæder mig også til at få dem :-) og komme igang med at spare mad og penge :-)

Anmeld

15. juni 2011

foto på lærred

maj2011 skriver:

hejsa

er i nogle der kender nogle gode sider hvor man kan printe madplaner ud.

men de skal ikke være nogle uoverskuelige, ikke dyrt, må gerne være sundt. og så skal de ikke tage en krig :-)

håber på hjælp :-)

Måske denne:

http://www.madopskrifter.nu/Madplan/DinMadplan.aspx

til højre kan du vælge et ugenr. og så kommer der 5 retter frem. Ved ikke hvor sundt maden er, men ved hver ret kan du se hvor mange kalorier der er i, samt en indkøbsliste og hvordan du laver retten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.