juhuuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2008

NERYM

jeg har idag fået afvide at jeg er gravid
det er vildt svært at fatte, men den er der
fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

MeretePedersen

super stort tillykke!! jeg fandt ud af det samme dag, som dig. Vildt spændende. Jeg er sat til 1. august

Anmeld

1. december 2008

NERYM

mange tak og et STORT tillykke til dig også
jeg er blevet sat til d 4 august..... det er helt vildt. tror ikke at det er gået op for mig endu
hvad med dig ???
knus nerym

Anmeld

1. december 2008

MeretePedersen

hejsa.

Jeg kan ikke helt finde ud af det, for nogle terminsberegnere siger 1. august og andre 23. juli?? Så jeg er lidt forvirret
Men skal til lægen, d. 22. dec.,så må jeg kunne få bedre besked
Er det din den første?
Det er min nr. to, men jeg tror det endelig er begyndt at gå op for mig at jeg virkelig skal til at have et barn mere. Det er bare så fantastisk.
Hvordan har du det? Kvalme eller andre gener?
Jeg har det overraskende godt, slet ingen kvalme. Det havde jeg dog i stor stil, da jeg ventede min datter.
knus Merete

Anmeld

3. december 2008

NERYM

hejsa..... jeg gik ind på sundhed.dk for at finde termindato, der beder de om at få din siste mens første dag og så regner de det ud for dig, og fortæller dig hvornår du går ind i de forskelige uger
har ingen kvalme, men det niver i underlivet, jeg er døøøøøød træt hele tiden og så er der lige de ex toiletbesøg
ja det er den første............. hvor gammel er din datter???
knus herfra

Anmeld

5. december 2008

MeretePedersen

Nu har jeg lige været inde på sundhed.dk og den giver mig terminen 23. juli så det må være det jeg skal regne med.
Det er en VILDT god side, som fortæller hvor langt man er henne osv.
Det nev også rigtig meget i underlivet ved mig de første uger, men nu er det faldet lidt mere til ro. Jeg har ikke den mindste kvalme. Weeee det er jeg super glad for eftersom det er det værste jeg ved.
Også her.. Jeg er mega træt, og vi har i forvejen en lille krudtugle på 1½ år, så der er liv og glade dage i huset.
Det er sjovt nok, men jeg mærker ikke rigtigt til de ekstra toiletbesøg før jeg er slutningen af graviditeten men så skal jeg også op hver nat, hvilket jeg ellers aldrig plejer
Hvor er det spændende med det første lille mirakel skal først til lægen d. 22/12, så der er længe til. Der skal jeg have lavet vandrejournal.
Der er nu ingen følelse som det at have et lille nyt liv inde i sig
Jeg er rimelig slank, så min mave er allerede begyndt at kunne ses men det går jo også hurtigere med nr. to, så jeg kan nok ikke skjule det så meget længere. Er lidt nervøs ved at sige det til min arbejdsgiver eftersom jeg først kom tilbage fra barsel i slutningen af maj. Men hvis han bliver sur, må han jo om det
Knus Merete (7+1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.