Afhængig af sukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

JustAnotherName

Det er vel faktisk dét jeg er !!

Og hvordan pokker holder man op med at føle trang til det søde?
Hvis man ikke har en jern-vilje, og hvis motivationen er helt i bund.

Hvordan gør man så?

Jeg har hørt at diverse "KURE" hjælper. Men at man så igen tager det hele ligeså hurtigt på, som man tabte det. Og hvad er fidusen så i det?!

Jeg har ikke en formue af penge til at købe slanke produkter for.
Og hvis, hvilke skulle jeg så stole på, der ville kunne gøre en varrig forskel?

Nupo?
Slanke-piller, hvor man tager sig dobbelt af det, som man selv kan?
Hypnose?

Hvad-som-helst til en desparat vatnisse, som ikke selv har "boller nok" til at gøre en ærlig og ordentlig indsats.

Øv, hvor er det irriterende at måtte sande, at jeg er svag for fristelsen.
Og at jeg sgu-fandme er afhængig af sukker, lækkerier og søde sager!

HJÆÆÆÆLP!!!! - Hvordan taber jeg mig uden at blive fattig, uden at skulle løbe lange ture eller opgive de søde sager fuldstændigt ....for jeg er for svag!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

I overgangen så find et sundere/sundt alternativ...her er overgangen litervis af pepsi max...men det kræver aætså også at du tager dig sammen, intet kommer let og slet ikke et vægttab..

Anmeld

13. juni 2011

AndreasMor84

Har du overvejet et Krom tilskud? Det var fantastisk mod min sukkertrang mens jeg kæmpede med at blive gravid under min behandling for pco.

Og ellers må du overveje et alternativ... frosne vindruer smager fantastiske og minder lidt om vingummi.. haha

Anmeld

13. juni 2011

JustAnotherName

Eva. skriver:

I overgangen så find et sundere/sundt alternativ...her er overgangen litervis af pepsi max...men det kræver aætså også at du tager dig sammen, intet kommer let og slet ikke et vægttab..

Nej, jeg ved det jo egentligt godt.
Man bliver ikke slank igen udelukkende ved at ØNSKE sig det - desværre.
Det havde ellers været dejlig nemt! Gid man kunne så let  

SUK!!!

Jeg tror dit forslag om "overgang" er meget godt. Lidt ala en ryger som forbereder sig på rygestop, ved at sætte forbruget af cigaretter lidt ned....

Pt. arbejder jeg til eksamen ....total uvant for mig. Og jeg stresser mig selv, mere en nødvendigt. Så trælst! Og så stiger sukkertrangen også.

Anmeld

13. juni 2011

JustAnotherName

Har du overvejet et Krom tilskud? Det var fantastisk mod min sukkertrang mens jeg kæmpede med at blive gravid under min behandling for pco.

Og ellers må du overveje et alternativ... frosne vindruer smager fantastiske og minder lidt om vingummi.. haha

Hehe, frosne vindruer ....den var ny!
Jeg er faktisk glad for frugt og grøntsager, så det er intet problem

Dét der Krom-tilskud ....det kender jeg slet ikke til.
Hvad er det? Og hvad gør det? Hvis du kan forklare lidt nærmere??

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

JustAnotherName skriver:

Nej, jeg ved det jo egentligt godt.
Man bliver ikke slank igen udelukkende ved at ØNSKE sig det - desværre.
Det havde ellers været dejlig nemt! Gid man kunne så let  

SUK!!!

Jeg tror dit forslag om "overgang" er meget godt. Lidt ala en ryger som forbereder sig på rygestop, ved at sætte forbruget af cigaretter lidt ned....

Pt. arbejder jeg til eksamen ....total uvant for mig. Og jeg stresser mig selv, mere en nødvendigt. Så trælst! Og så stiger sukkertrangen også.

kender det...har selv taget 3-4 kg på her siden feb da jeg har læst til eksamen, skrevet opgaver og været oppe til eksamen konstant...så jeg har spist forkert og for meget og nu skal jeg snart tage mig sammen...om en uge så er det helt stram op...normal søvn og ingen stress....andet end at jeg intet job har..

Men vent til du er færdig med eksamen og så giv gas...

Anmeld

13. juni 2011

AndreasMor84

JustAnotherName skriver:

Hehe, frosne vindruer ....den var ny!
Jeg er faktisk glad for frugt og grøntsager, så det er intet problem

Dét der Krom-tilskud ....det kender jeg slet ikke til.
Hvad er det? Og hvad gør det? Hvis du kan forklare lidt nærmere??

Jamen Krom er med til at regulerer dit insulinniveau og dermed din sukkertrang Det findes i de fleste vitaminpiller, bare ikke i stor nok dosis. Jeg fik det at vide af en læge, da jeg skulle i behandling for pco

Anmeld

13. juni 2011

Sabina

JustAnotherName skriver:

Det er vel faktisk dét jeg er !!

Og hvordan pokker holder man op med at føle trang til det søde?
Hvis man ikke har en jern-vilje, og hvis motivationen er helt i bund.

Hvordan gør man så?

Jeg har hørt at diverse "KURE" hjælper. Men at man så igen tager det hele ligeså hurtigt på, som man tabte det. Og hvad er fidusen så i det?!

Jeg har ikke en formue af penge til at købe slanke produkter for.
Og hvis, hvilke skulle jeg så stole på, der ville kunne gøre en varrig forskel?

Nupo?
Slanke-piller, hvor man tager sig dobbelt af det, som man selv kan?
Hypnose?

Hvad-som-helst til en desparat vatnisse, som ikke selv har "boller nok" til at gøre en ærlig og ordentlig indsats.

Øv, hvor er det irriterende at måtte sande, at jeg er svag for fristelsen.
Og at jeg sgu-fandme er afhængig af sukker, lækkerier og søde sager!

HJÆÆÆÆLP!!!! - Hvordan taber jeg mig uden at blive fattig, uden at skulle løbe lange ture eller opgive de søde sager fuldstændigt ....for jeg er for svag!  

Køb Lene Hansson's bog. Slank på 8 uger. Den koster vidst 199,- og kan fåes i de fleste boghandlere.

Det er nogle ret billige opskrifter. Og så er de virkelig sunde (Troede ikke selv, at noget så sundt kunne smage så godt/Lækkert. Jeg levede efter den, bare for at blive renset ud i systemet.

Men kender en del overvægtige mennesker som også har haft glæde af bogen. Hvor der virkelig er sket noget.

Du kan vidst også finde en del af hendes opskrifter på internettet. Også kan du se om nogle af dem lyder tiltalende. Og hvis de gør , kan du jo eventuelt prøve at leve efter hendes bog. Det er det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.