addd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

idag begyndte der bare komme rigtig meget udflåd ud det lugtet ikke grimt men det var meget tykt og hvidt.. nogen bud på hvad det kan være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Caroline86

det kommer jo lidt an på din "øvrige situation"

Det kan være svamp (det behøver ikke lugte) eller det kan være optakten til æl (hvis du ikke er gravid)...

Det er ret almindeligt at udflåd ændrer sig som sammensætningen af hormonerne i kroppen ændres.. og det gør den hele tiden Hvis du begynder at få kløe, det lugter grimt eller andet generende skal du kontakte lægen, men umiddelbart synes jeg ikke det lyder alarmerende

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det kommer jo lidt an på din "øvrige situation"

Det kan være svamp (det behøver ikke lugte) eller det kan være optakten til æl (hvis du ikke er gravid)...

Det er ret almindeligt at udflåd ændrer sig som sammensætningen af hormonerne i kroppen ændres.. og det gør den hele tiden Hvis du begynder at få kløe, det lugter grimt eller andet generende skal du kontakte lægen, men umiddelbart synes jeg ikke det lyder alarmerende

altså jeg er på p piller.. men det klør ikke eller noget synes bare det var mega klamt 

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

Anonym skriver:

altså jeg er på p piller.. men det klør ikke eller noget synes bare det var mega klamt 

hmm... ja, det ved jeg ikke lige så! Det kan jo stadig godt være nogle hormoner der ændrer sig lidt!

Du er ikke lige startet på nye p-piller eller sådan noget, vel?

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hmm... ja, det ved jeg ikke lige så! Det kan jo stadig godt være nogle hormoner der ændrer sig lidt!

Du er ikke lige startet på nye p-piller eller sådan noget, vel?

neej hun vil nemlig ikke give mig nye p piller 

Anmeld

13. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

idag begyndte der bare komme rigtig meget udflåd ud det lugtet ikke grimt men det var meget tykt og hvidt.. nogen bud på hvad det kan være 

Du oplyser jo intet om dig...alder fx.
Men du kan være igang med et hormonspring.
Det gør kvinder ca hver 7.-12. år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du oplyser jo intet om dig...alder fx.
Men du kan være igang med et hormonspring.
Det gør kvinder ca hver 7.-12. år.

Kærligst
Sussie

er 19

Anmeld

13. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

er 19

Jeg vil umiddelbart tro at du oplever et hormonspring.

Det er sådan at alle menensker gennemlever en cyklus på 7-12 år. Når man når slutningen af en cyklys er celelr udskiftet i kroppen, og kvinder kan så også opleve at hormonspringet forårsager at mens og lignende skifter og forandrer sig.

Så hvis du ikke har smerter og andet ubehag, så går det sikkert i sig selv igen i løbet at et par måneder.
Men ellers må du lige få en snak med lægen igen.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg vil umiddelbart tro at du oplever et hormonspring.

Det er sådan at alle menensker gennemlever en cyklus på 7-12 år. Når man når slutningen af en cyklys er celelr udskiftet i kroppen, og kvinder kan så også opleve at hormonspringet forårsager at mens og lignende skifter og forandrer sig.

Så hvis du ikke har smerter og andet ubehag, så går det sikkert i sig selv igen i løbet at et par måneder.
Men ellers må du lige få en snak med lægen igen.

der er intet ubehag synes bare det var utrolig klamt.. og jeg havde aldrig lige prøvet det før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.