Hvide løgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

LouiseBreinholt

Nicolinesmor170510 skriver:

Se nedenstående svar, så nej det er den vidst ikke

Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

.....

LouiseBreinholt skriver:

Dem har jeg også set det bare ikke nok, øvøv.

Nej , VI VIL HAVE DEN PÅ DVD!

Anmeld

13. juni 2011

>>Carina<<

Jaaaa jeg så den også og elskede den. Man kan ikke få den på dvd men engang ku man få en VHS hvor det var Bag om serien. Den havde jeg mon ik den stadig ligger hos mine forældre

Anmeld

13. juni 2011

LouiseBreinholt

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg var ikke ret gammel da de sendte den, men alligevel husker jeg, at jeg så den Det er SÅ ærgerligt, at den ikke er på dvd.

Jeg husker, at der engang var en der skrev til tv3 (husker ikke hvem) om de ikke kunne sende den igen, men den var blevet væk ved tv3 Så hvis man havde serien liggende, alle afsnittene, kan man tjene vildt godt på dem, hvis man giver tv3 dem.. Men altså man skal jo have ALLE afsnit optaget dengang..

Jeg var heller ikke særlig gammel, husker bare den var super god og spændende, derfor gad jeg godt se den igen der er helt sikkert en masse detaljer man har glemt.

Det er da for dårligt at de har fået smidt sådan en god serie væk, dem der spiller med i serien må da næsten havde dem, så kunne de vel få dem af dem

Anmeld

13. juni 2011

LouiseBreinholt

Mut skriver:

Nej , VI VIL HAVE DEN PÅ DVD!

Præcis

Anmeld

13. juni 2011

LouiseBreinholt

Carina1984 skriver:

Jaaaa jeg så den også og elskede den. Man kan ikke få den på dvd men engang ku man få en VHS hvor det var Bag om serien. Den havde jeg mon ik den stadig ligger hos mine forældre

Du må hjem og tjekke

Anmeld

13. juni 2011

BABYSOFIE

LouiseBreinholt skriver:

Jeg har prøvet kigge over alt, men tror ikke den er udgivet på dvd

nej kan godt se at den ikke er udkommet på dvd, har også lige kigget, det er nok en cd jeg har set  æv

Anmeld

13. juni 2011

LouiseBreinholt

BABYSOFIE skriver:

nej kan godt se at den ikke er udkommet på dvd, har også lige kigget, det er nok en cd jeg har set  æv

Ja, det kan godt være. Det var en skam

Anmeld

13. august 2012

nalleskat

Jeg har været så heldig at have fået fat i hele serien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.