så kom min prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Najsen86

mange gange tillykke med hende  hun er da skøn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

AA10

mabrook habibti <3 hun er så nusser mashAllah <3

Anmeld

14. juni 2011

Musen5

Stort tillykke med prinsessen....

Glæder mig helt vildt til det bliver min tur igen om ca 5 uger... Glæder mig til min lille prinsesse kommer ud til sine søskende og forældre.

Er eftterhånden v at være en kende utålmodig....

/Mette 34+2

Anmeld

14. juni 2011

Bare mig..

I GUDER HVOR ER HUN SMUK! Virkelig!!! Hold nu op, hvor er hun bare smuk..

Nå....hihi....Stort tillykke med hende.. Dejligt, at det endelig gik stærkt til sidst.. Men helt ærligt, to timer at sy, hvis det ikke var så meget, var da helt vildt.. Eller?!

Tillykke!

Anmeld

15. juni 2011

Vicki G

Musen5 skriver:

Stort tillykke med prinsessen....

Glæder mig helt vildt til det bliver min tur igen om ca 5 uger... Glæder mig til min lille prinsesse kommer ud til sine søskende og forældre.

Er eftterhånden v at være en kende utålmodig....

/Mette 34+2

tak

kan jeg godt forstå var også ved at springe den sidste måned og så går man lige 2 uger over

ihhh det er så spændende

Anmeld

15. juni 2011

Vicki G

Nicolinesmor170510 skriver:

I GUDER HVOR ER HUN SMUK! Virkelig!!! Hold nu op, hvor er hun bare smuk..

Nå....hihi....Stort tillykke med hende.. Dejligt, at det endelig gik stærkt til sidst.. Men helt ærligt, to timer at sy, hvis det ikke var så meget, var da helt vildt.. Eller?!

Tillykke!

ihhh  tak synes jeg også, og holda da op hvor de forandrer sig hurtigt smukkere og smukkere for hver dag der går

jeg blev syet 2 steder men det var en studerende der syede mig så tog lang tid

lider stadig og nu med blærebetændelse, for lavt blodtryk og blodprocent

Anmeld

15. juni 2011

MaliksMor

Vicki G skriver:

så fødte jeg endelig d.6/6-2011 kl.18.09 en dejlig lille stjernekigger på 3840kg og 54 cm

skulle sættes igang da jeg var 42+0 mandag d.6/6 kl.07.30 men veerne væltede ind søndag aften, så her skulle der ikke sættes igang

veerne tog til ved 22 og tog på sygehuset kl.05 man der var stadig 1 cm livmoderhals bliv indlagt da jeg alligevel skulle sættes igang men valgte at tage og slappe af.

kl.09 skulle vi tilbage, og var kun 1 cm åbenmen veerne var så voldsomme, at jeg ikke kunne noget når de meldte sig! fik tilbudt brusebad og varmepuder hvilket bare gjorde det værre!!!!!

ved 12 tiden besluttede vi at jeg skulle have en epediral og den virkede med det samme og ihhh hvor var jeg lykkelig, nu skulle jeg have noget at spise og sove.. men lykken varede ikke længere end halv anden time da jeg havde ligget konstant på den ende side, havde den åbenbart kun bedøvet venstre side så tilbage med smerterne og krampe i hele højre side...

ved 15.00 var jeg 4 cm åben og så gik det ''stærkt'' veerne bliver mere intense og kom oven i hinanden..  og så kom lille pus efter halvanden times presning og opkast, og nøj hvor jm fik skældud om at nu kunne de bare få hende ud

da jm endelig kunne se hovedet tog hun min hånd og lod mig mærke hendes hoved og vupti så kom hun..

nøj hvor kunne mor og far græde af lykke nu troede jeg vi rigtig skulle nyde vores guldklump lidt alene, men jm skulle lige sy mig hvilket tog over 2 timerda det var en studerende der skulle sy mig, og skulle lave det om et par gange bedøvelsen virkede ikke tilsidst- så lå der med opstrakte ben og smerter.

men bebs lå lige så stille og suttede, men jeg lå og vred mig af smerte!!

valgte at tage hjem fra patient hotellet dagen efter, da jeg bare ville hjem og slappe af, så det fik vi lov til og vi nyder hende, ligger og kigger på hende konstant også nu

nååh ja hun skal hedde sianna nurah og lidt billder

blev lidt lang

Kæmpe stort tillykke med prinsessen

Hvor er hun bare skøn.

Anmeld

15. juni 2011

Musen5

Vicki G skriver:

tak

kan jeg godt forstå var også ved at springe den sidste måned og så går man lige 2 uger over

ihhh det er så spændende

Jeg e4r så heldig at jeg har fåedt lovning på at jeg bliver sat igang på min termins dato (24/7).

Skal til scanning d 23/6 for at se hvor stor de vil skyde hende til at blive, så jeg kan være "heldig" at hun kommer ud allerede i uge 38 v ks.

Var til jdm idag hvor hun blev skudt til 2600-3000g og jeg er 34+4

/Mette 34+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.