Vicki G skriver:
så fødte jeg endelig d.6/6-2011 kl.18.09 en dejlig lille stjernekigger
på 3840kg og 54 cm
skulle sættes igang da jeg var 42+0 mandag d.6/6 kl.07.30 men veerne væltede ind søndag aften, så her skulle der ikke sættes igang 
veerne tog til ved 22 og tog på sygehuset kl.05 man der var stadig 1 cm livmoderhals
bliv indlagt da jeg alligevel skulle sættes igang men valgte at tage og slappe af.
kl.09 skulle vi tilbage, og var kun 1 cm åben
men veerne var så voldsomme, at jeg ikke kunne noget når de meldte sig! fik tilbudt brusebad og varmepuder hvilket bare gjorde det værre!!!!!
ved 12 tiden besluttede vi at jeg skulle have en epediral og den virkede med det samme og ihhh hvor var jeg lykkelig, nu skulle jeg have noget at spise og sove.. men lykken varede ikke længere end halv anden time
da jeg havde ligget konstant på den ende side, havde den åbenbart kun bedøvet venstre side
så tilbage med smerterne og krampe i hele højre side...
ved 15.00 var jeg 4 cm åben og så gik det ''stærkt'' veerne bliver mere intense og kom oven i hinanden.. og så kom lille pus efter halvanden times presning og opkast, og nøj hvor jm fik skældud om at nu kunne de bare få hende ud
da jm endelig kunne se hovedet tog hun min hånd og lod mig mærke hendes hoved
og vupti så kom hun..
nøj hvor kunne mor og far græde
af lykke
nu troede jeg vi rigtig skulle nyde vores guldklump lidt alene, men jm skulle lige sy mig hvilket tog over 2 timer
da det var en studerende der skulle sy mig, og skulle lave det om et par gange
bedøvelsen virkede ikke tilsidst- så lå der med opstrakte ben og smerter
.
men bebs lå lige så stille og suttede, men jeg lå og vred mig af smerte!!
valgte at tage hjem fra patient hotellet dagen efter, da jeg bare ville hjem og slappe af, så det fik vi lov til
og vi nyder hende, ligger og kigger på hende konstant
også nu
nååh ja hun skal hedde sianna nurah
og lidt billder
blev lidt lang