Har ellers haft en skøn weekend. Vi tog op til M's forældre i Herning i fredags. Lørdag tog jeg så til fødselsdag hos Kristine i Struer sammen med Carina (lilletrold) og det var super hyggeligt - Ikke mindst endelig at møde Carina. Jeg kan fortælle jer at hun er en såååå skøn kvinde, men det kan vel ikke komme bag på nogen 
Igår eftermiddags fik Niklas Emil det bare skidt og begyndte at kaste op inden vi kørte fra Herning. Det blev en lang tur hjem i bilen med opkast 3 gange. Han har det fortsat rigtig skidt. Det er så synd for ham. Han tikker hele tiden om mere vand. Han siger "Nik Emil ha MEGET vand i lyserød kop". Men vi ved jo at man skal passe på med at give dem noget som helst når maven er så skidt, men selvf passe på han ikke blir dehydreret. Før fik han en SunLolly han kunne sidde og sutte på. Håber bare snart han har det bedre for puha det er hårdt at se ham så skidt.
Jeg blir hjemme med ham i morgen selvom jeg véd at det gir problemer på arbejdet igen igen, men min søn er langt vigtigere end deres mangel på empati.
Håber I andre har haft en god pinse.
Anmeld