Min stakkels dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Vinker

Har ellers haft en skøn weekend. Vi tog op til M's forældre i Herning i fredags. Lørdag tog jeg så til fødselsdag hos Kristine i Struer sammen med Carina (lilletrold) og det var super hyggeligt - Ikke mindst endelig at møde Carina. Jeg kan fortælle jer at hun er en såååå skøn kvinde, men det kan vel ikke komme bag på nogen

Igår eftermiddags fik Niklas Emil det bare skidt og begyndte at kaste op inden vi kørte fra Herning. Det blev en lang tur hjem i bilen med opkast 3 gange. Han har det fortsat rigtig skidt. Det er så synd for ham. Han tikker hele tiden om mere vand. Han siger "Nik Emil ha MEGET vand i lyserød kop". Men vi ved jo at man skal passe på med at give dem noget som helst når maven er så skidt, men selvf passe på han ikke blir dehydreret. Før fik han en SunLolly han kunne sidde og sutte på. Håber bare snart han har det bedre for puha det er hårdt at se ham så skidt.

Jeg blir hjemme med ham i morgen selvom jeg véd at det gir problemer på arbejdet igen igen, men min søn er langt vigtigere end deres mangel på empati.

Håber I andre har haft en god pinse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

JustAnotherName

øøøøv, hvor træls. Stakkels lille N.E.   Rigtig god bedring med ham.
Sikke ellers hyggeligt indtil han blev syg, og at i mødtes med "lilletrold"

Anmeld

13. juni 2011

Klumpe-dumpe

Håber N E putter nu, ellers er det altid godt at give revet æble og eller ristet hvidt brød, og ja afkølet kogt vand, så maven har noget at arbejde med.

:)

Anmeld

13. juni 2011

Vingummien

God bedring med ham

Anmeld

14. juni 2011

Vinker

Tak ska I ha.

Han har det heldigvis lidt bedre. Han har ihvertfald ikke kastet på siden igår først på dagen og han har sovet en del af dagen igår samt hele natten. nu sidder han lige og ser lidt tegnefilm. Så håber vi får en hyggelig dag herhjemme

Anmeld

14. juni 2011

Lilac

Vinker skriver:

Tak ska I ha.

Han har det heldigvis lidt bedre. Han har ihvertfald ikke kastet på siden igår først på dagen og han har sovet en del af dagen igår samt hele natten. nu sidder han lige og ser lidt tegnefilm. Så håber vi får en hyggelig dag herhjemme

Åh, jeg ved godt det er lidt ondt af tænke sådan, når nu ungerne er syge og har det dårligt....... men jeg synes bare det er såååå hyggeligt når de er sløje og gerne vil putte og man kan ligge og hygge på sofaen

Anmeld

14. juni 2011

Ni-ko-li-ne

god bedring!

Anmeld

14. juni 2011

Vinker

Lilac skriver:

Åh, jeg ved godt det er lidt ondt af tænke sådan, når nu ungerne er syge og har det dårligt....... men jeg synes bare det er såååå hyggeligt når de er sløje og gerne vil putte og man kan ligge og hygge på sofaen

Ved lige præcist hva du mener, og ja det er super hyggeligt når de så gerne vil putte i ens arme. Det er en dejlig følelse.

Lige nu ligger han og putter i min seng. Det var der han helst ville sove. Igår var det kun fars seng der duede.

Anmeld

14. juni 2011

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

god bedring!

Anmeld

14. juni 2011

Lilac

Vinker skriver:

Ved lige præcist hva du mener, og ja det er super hyggeligt når de så gerne vil putte i ens arme. Det er en dejlig følelse.

Lige nu ligger han og putter i min seng. Det var der han helst ville sove. Igår var det kun fars seng der duede.

dejligt, at høre det ikke kun er mig der har det sådan....man har jo også så ondt af dem når de har det dårligt, men det er nu lidt hyggeligt 

god bedring med ham, og jeg håber I får en dejlig dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.