Føde i vand eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Vivian87

Hej dejlige kvinder min læge har bedt mig om allerede nu at tage stilling til hvordan jeg vil føde, så jeg er nysgerrig efter at høre hvad jeres oplevelser er? Er det "rart" at føde i vand, skal man føde normalt eller?? Hvad er jeres erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

rogerrasch

Vivian87 skriver:

Hej dejlige kvinder min læge har bedt mig om allerede nu at tage stilling til hvordan jeg vil føde, så jeg er nysgerrig efter at høre hvad jeres oplevelser er? Er det "rart" at føde i vand, skal man føde normalt eller?? Hvad er jeres erfaringer??

nu er jeg første gangs gravid, men min søster fødte i vand med hendes 3. barn, og hun syntes det var helt vildt dejligt 

Anmeld

13. juni 2011

MaliksMor

Jeg ville ha' valgt at føde i vand - men endte med et akut kejersnit.

Min veninde har to børn. den ene fødte hun normalt og den anden i vand - og hun sagde at vand helt klart var det bedste.

men, det nok forskelligt fra person til person.

Anmeld

14. juni 2011

Baby_girl2011

med min den første fødte jeg normal.. men denne her gang vil jeg gerne føde i vand.. tror det er mega behageligt. 

Anmeld

14. juni 2011

Trollebaby

Jeg fødste min første datter i vand, og håber virkelig på at det også kan lade sig gøre med betten der kommer til august.

jeg kan slet ikke forestille mig at skulle ligge på ryggen i en seng og føde, da mine smerter dengang var stærkest hvis jeg lå på ryggen.

Jeg synes vandet gav bedre mulighed for at bevæge mig rundt og finde behagelige stillinger, samtidig med at det varme vand hjalp lidt på smerterne fra veerne

Anmeld

14. juni 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Fødte også i vand og det var bare super. Jeg kunne slet ikke holde ud at ligge ned på en briks, arbejde meget bedre med veerne på den anden måde. Så når vi en dag skal ha' nummer 2, håber jeg på endnu en vandfødsel. :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

14. juni 2011

Nettemor

var i vand i en stor del af udvidelses fasen men skulle op da jeg skulle have pencillin inden jeg fødte. og det syns jeg var brand ærgerligt. ville gerne være blevet i vandet og skal jeg ikke have pencillin næste gang vil jeg helt sikkert gerne føde i vand

Anmeld

14. juni 2011

Violamusensmor

Jeg fødte min datter i vand. Jeg lå i vandet i to timer mens de stærkeste veer stod på (havde der været igang i 21 timer) Jeg blev et nyt menneske da jeg kom ned i vandet. Det var SÅ dejligt og den skønneste smertelindring!

Jeg blev i vandet, da jeg skulle presse og min jordmoder, var helt tryg ved, at lade mig føde hende i vand. Så da hun kom ud, svømmede min lille Viola-mus nærmest op på min mave og jeg tog selv imod hende. Det var verdens smukkeste oplevelse og ville til ENHVER tid føde i vand igen

SÅ: GO  GO GO, det er vidunderligt og en smuk oplevelse

Anmeld

14. juni 2011

Trinemusen

Violamusensmor skriver:

Jeg fødte min datter i vand. Jeg lå i vandet i to timer mens de stærkeste veer stod på (havde der været igang i 21 timer) Jeg blev et nyt menneske da jeg kom ned i vandet. Det var SÅ dejligt og den skønneste smertelindring!

Jeg blev i vandet, da jeg skulle presse og min jordmoder, var helt tryg ved, at lade mig føde hende i vand. Så da hun kom ud, svømmede min lille Viola-mus nærmest op på min mave og jeg tog selv imod hende. Det var verdens smukkeste oplevelse og ville til ENHVER tid føde i vand igen

SÅ: GO  GO GO, det er vidunderligt og en smuk oplevelse

Wee.. jeg har også besluttet at jeg vil føde i vand. dejligt at høre om din fantastiske oplevelse med det!!

Glæder mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.