Hold da op....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2008

Mira0911

Hvordan har i det ca. 8 uger før i skal føde? Sådan humør - spænding, bekymringer for fødslen, blir man nu en god mor, når man nu det hele osv?
Tænker mange af de ting...
Det jeg ikke kan lade vær med er at holde øje med hvornår tegnblødningen kommer.... (Måske lige tidlig nok at gøre det - gør pr. automatik når jeg skal på toilet)
Sover ikke så meget om natten mere - og bliver straks bekymret når jeg ikke mærker liv fra hende om morgen.... Men heldigvis prikker hun til mig senere på morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg kan ikke genkende det du skriver - beklager De sidste 3 mdr af graviditeten levede jeg i total fornægtelse af virkeligheden. Jo ja....var da klar over jeg skulle være mor, men tænkte faktisk ikke over det. Tror jeg var i så meget panik at min hjerne ikke ville registrer det

Anmeld

28. november 2008

Anja

Tror du har det helt normalt

De sidste mdr op mod termin havde jeg det i al fald også sådan. Tror det er spændigen, nervøsiteten og kroppens forandringer, der dominerer. Det værste var nok det med ikke at sove ordentligt om natten, det gjorde jo at man var mere træt om dagen

Anmeld

28. november 2008

Mira0911

Det er jo helt forskelligt fra Person til person hvordan man har det op til fødslen...
Ikke fordi jeg har haft den bedste graviditet - Har været psykisk nede pga jeg havde det som jeg nu havde det...

Anmeld

28. november 2008

Lullaby

Hmm.. med min 1 datter var jeg meget nervøs. Tænkte meget over hvad der skulle ske. Og da fødselen gik igang ville jeg ikke alligevel. Gik i panik. Men med min nummer 2 datter glædede jeg mig til at føde, havde taget meget på, havde denne gang mange gener så jeg kunne ikke overskue at skulle gå 14 dage over (gik ikke engang til termin)

Anmeld

29. november 2008

Mira0911

Anja Nørreslet skriver:

Hmm.. med min 1 datter var jeg meget nervøs. Tænkte meget over hvad der skulle ske. Og da fødselen gik igang ville jeg ikke alligevel. Gik i panik. Men med min nummer 2 datter glædede jeg mig til at føde, havde taget meget på, havde denne gang mange gener så jeg kunne ikke overskue at skulle gå 14 dage over (gik ikke engang til termin)

Det er jo vel meget normalt at førstegangs gravide har de tanker til fødslen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.