021205 skriver:
Hvad gør I for at tabe jer og blive sundere?
Jeg synes at det er svært at give slip på de usunde vaner! Og hvor bliver man dog træt af, at man ikke bare kan lade vær med at spise usundt?
Så hvad gør I for at holde motivationen højt?
Hejsa.
For at tabe mig har jeg et dtykke tid skrevet ned alt hvad jeg spiser. Det har hjulpet en del, men for at få det sidste skub bagi har jeg meldt mig under madlogs faner.
For mig er problemet ikke at leve sundt i hverdagen ( hvilket madlog kunne bekræfte mig i ), Mit problem er som så mange andres om aftene efter maden når tv´et bliver tændt. Slik, chips chokolade.....
Når jeg nu skal skrive alt ned, så bliver jeg sgu forfængelifgog stædig. Ikke tale om at ½ af mit fødevareindtag skal være usundt. Og så spiser jeg helt automatisk mindre.
Et andet godt fif jeg har, er at se slikspisestop som et rygestop. Hvis trangen begynder at blive for stor, så afled tankerne.
Jeg bruger aftenerne ( foran tv´et

med en kop the, ansigtsmasker, hårkure, neglelak etc. Så føler jeg mig meget mere sund og dullet, og det går ikke i spænd med chokolade. Og tankerne går ikke til den plade Ritter Sport der ligger og kalder i køkkenet.
Håber det kan hjælpe.
Knus Stine
Anmeld