Anbefal campingplads (Sydsjælland + øer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Majeha

Efter vores lille weekend i Hornbæk sidste weekend, er jeg blevet total camping"skruk". MÅ bare afsted igen...  Denne gang en uges tid, regner vi med... Vil godt ned mod Sjælland syd, Lolland, Falster, Møn (Ikke øer, hvor man skal sejle). Vi skal afsted i camplet med hund og barn på 2½ år. Der må meget gerne være nogle gode seværdigheder i nærheden og evt. strand. Og en stor campingplads, er bare et plus.

Læste lidt om Marielyst Ny Camping   http://www.marielystnycamping.dk/?pid=1.                         Nogen der har været der?  

Hvilke pladser kan I anbefale?

Og er der nogen, vi skal  holde os fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Livas mor

Nu ved jeg godt du skriver at i ikke vil sejle, men kan ellers varmt anbefale Ærø, hvor de i Ærøskøbing har den hyggeligste campinglads lige ved vandet med en masse for børn. Vi har hold somemr der de sidste 3 år med hele familien og alle har elsket det

Anmeld

12. juni 2011

Livas mor

Nu ved jeg godt du skriver at i ikke vil sejle, men kan ellers varmt anbefale Ærø, hvor de i Ærøskøbing har den hyggeligste campinglads lige ved vandet med en masse for børn. Vi har hold somemr der de sidste 3 år med hele familien og alle har elsket det

Anmeld

12. juni 2011

Majeha

Livas mor skriver:

Tak, Vil prøve at google den

Anmeld

14. juni 2011

Pullemulle

Feriepark Langeland - Emmerbølle strand camping

Det er et superlækkert sted! Jeg har selv været der hvert år siden 2005 og jeg har elsket det hver en gang.

Der er både strand og pool, flere legepladser, hoppepude - også til de helt små, geder og kaniner man kan komme ned til, "spillehal", multisportsarena, minigolf og meget meget mere!

Den vil jeg klart anbefale!

http://www.emmerbolle.dk/TopCamp-Feriepark-Langeland-Emmerbolle-Strand.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.