Hejsa,
Jeg har en dreng på nu godt 5,5 mdr. Fra hasn varomkring 2 mdr begyndte det hele at blive meget nemmere. Han blev lagt i sin vugge omkring kl 20-21 med en natflaske 200ml ME og sov faktisk til kl 4-6 så ammede jeg ham og han sov til ca kl 7. Det var jo fantastisk og jeg følte at vi var kommet ind i en rigitg god rytme.
For godt 1 mdr siden begyndte det hele at ændre sig. Han er nu svær at få til at sove og vågner mellem 2-3 gang om natten og vil have mad (derudover giver jeg ham sutten en del gange) Han er begyndt at få grød og får det 2 gange om dagen, så han får vist det han har brug for..
Jeg kan bare ikke lade være med at blive frustreret...det gik jo lige så godt. Nu bruger vi ca 1 time på at få ham til at sove og han sover maks 4 timer i streg...
Han sover ca 3 gange i løbet af dagen og det er mellem 30min-1,5 time. Desværre oftes mellem 30 og 45 min. Før sov han også meget længere om dagen..
Er det helt normalt, at det pludselig går den fnårorkerte vej?? Er der nogen som har oplevet noget ligende og hvor vender det ca igen??
Håber på svar
Anmeld