Fantastisk dag med dyrskue!!!! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Barbamama

Vi var på Dyrskue i dag. Det var første gang for både Casper og Carla så det var fantastisk! Jeg glædede mig helt vildt til Carla skulle se alle dyrene. Det var en stor oplevelse for hende!!! Hun fik hilst på heste, køer, får, grise og et lille marsvin som jeg forelskede mig TOTALT i! Så nu har jeg besluttet at vi skal have et marsvin!!! He he... Her kommer lidt billeder fra vores dag som sluttede med en tur forbi Skovsøen hvor Carla fik tillokket sig en is. Man kan jo komme til at charme sine forældre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Vi var på Dyrskue i dag. Det var første gang for både Casper og Carla så det var fantastisk! Jeg glædede mig helt vildt til Carla skulle se alle dyrene. Det var en stor oplevelse for hende!!! Hun fik hilst på heste, køer, får, grise og et lille marsvin som jeg forelskede mig TOTALT i! Så nu har jeg besluttet at vi skal have et marsvin!!! He he... Her kommer lidt billeder fra vores dag som sluttede med en tur forbi Skovsøen hvor Carla fik tillokket sig en is. Man kan jo komme til at charme sine forældre

Uha det ser godt nok hyggeligt ud... Åh jeg ælller bare sådan noget :D

Og ihhh jeg er såååå vild med super-girls jakke!!!

Og søde hvis du kommer herop, så har jeg 2 marsvin du må få kvit og frit, sammen med et kæmpe udebur :D :D :D

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Uha det ser godt nok hyggeligt ud... Åh jeg ælller bare sådan noget

Og ihhh jeg er såååå vild med super-girls jakke!!!

Og søde hvis du kommer herop, så har jeg 2 marsvin du må få kvit og frit, sammen med et kæmpe udebur

Ha ha ha ha hvor du lokker hva??? Det ville blive en pænt lang hjemtur for dem. He he...

Jeg er også bare helt vild med den jakke. Den er fra Name It hvis du skulle finde på at lede efter den.

Anmeld

12. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Oh noooooo!!! Jeg havde lovet mig selv at vi skulle på dyrskue i år og så var vi ikke hjemme! For dårligt!!! Men, dejlige billeder!

Anmeld

12. juni 2011

Rosa

Ejj, hvor ser det bare VILDT hyggeligt ud!!! Det skal vi helt sikkert også prøve når Jonte bliver gammel nok 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Det ser jo rigtig hyggeligt ud... 

Anmeld

13. juni 2011

lion

Hvor ser det ud til at I har haft en super god dag.

Gode billeder.

Den jakke er også super god. Cassandra havde en sidste år hun fik af min mor.

Anmeld

13. juni 2011

Barbamama

Det VAR virkelig en dejlig dag!!!! Vi hyggede os rigtig meget. Og ja de skal lige være lidt ældre før de gider alt det gejl. Det er en hård dag!

Anmeld

13. juni 2011

JustAnotherName

Total hyggeligt. Skønne billeder  

Anmeld

13. juni 2011

Vingummien

Is er altså også godt

Og sikke fine billeder, vil også have dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.