1 pinsedag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

lion

Hvad har I lavet i dag af spændende ting?

Jeg stod op kl. 7, for at gøre mig selv klar og lave boller til jeg fik besøg omkring kl. 9/9.30 af Camilla og bøtterne.

Jeg synes selv jeg var godt med, indtil Camilla skrev 8.50 at hun ville være hos mig 9.29, så følte jeg mig bagud. For Julius synes nemlig lige han skulle ende vende hele deres værelse. Men jeg nåede det uden problemer.

Det var nogle hyggelige timer vi havde inden bøtterne skulle hjem for at sove middagslur.

Nej hvor er Camilla bare sød, og hvor er bøtterne kære, også selvom de helst ville deres mor end at lege. Men er alle børn ikke sådan i starten når de er ude.

Camilla det må vi gøre igen, og hvis det er lettere for bøtterne og det er ok med dig, kan vi jo gøre det hos dig. Det er dejligt at Drømmehaven er faldet i god jord.

p.s herhjemme gik Julius omkuld kl. 11.45-16, jeg selv endte med at sove fra 13-16, Cassandra gik omkuld i hendes lyserøde stol og sov ca 2 timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

JustAnotherName

Ihhh, hvor lyder det hyggeligt ......øhhm....lidt billeder??   

Idag stod vi op klokken 6:22.....
Bare sån fordi Bianca ikk mener at man ska sove en søndag morgen væk

Så har jeg haft min "go'e gamle bedste veninde" på besøg.
Vi stak af for os selv, og tog ud og spise, og sludrede  

Imorgen skal jeg forsøge, om jeg kan finde lidt ro til min case-arbejde.
Jeg skal jo til eksamen midt i næste uge  .....Men det bliver ikke nemt at finde plads og ro, når pigerne har fridag. Kenneth besøger nok lige sin søster med dem, så jeg har et lille rum tid for mig selv. Men hvor er det svært, at være målrettet, koncentreret og effektiv - når man skal!!

De næste dage står på forberedelse til eksamen ...uwghh, jeg er ikk' god til det pres det ligger på én, når man så gerne vil gøre sit bedste  ....Men det må gå, som det nu gør! ....Bare jeg består! Så er resten helt ligemeget. For jeg ER jo allerede blevet optaget på assistent-uddannelsen

Og i øvrigt - Al den der bekymring med ansættelse, og mulighed for "voksen elev-løn" det ér langt om længe falder endeligt på plads nu - og godkendt (i fredags), så weeehuu!!  

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Ej hvor hyggeligt at I har mødtes. Du kan læse om vores skønne dag i det indlæg jeg lige har lavet om dyrskue

Anmeld

12. juni 2011

Milka

jamen selv tak for i dag pigerne sov også næsten fire timer da vi kom hjem, jeg sov tre -- skønt. og nu vil jeg gå i seng igen snart, er træt igen

Anmeld

12. juni 2011

Rosa

Vi har bare hygget herhjemme  Jeg har faktisk kedet mig lidt i dag... 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Vi har ikke lavet det vilde... Slappet af... Julie og farmand var på legepladsen en tur... Så fik vi alle en god morfar... Og lavede tidligt aftensmad, da farmand skulle til Herning og så kontrollør til noget fodbold... 

Han er så hjemme lige om lidt, savnet det er han... Vi har næsten ikke set ham i weekenden... 

Så håber dagen imorgen bliver ren familie hygge... 

Anmeld

13. juni 2011

Vingummien

Lyder sku da mega hyggeligt

Her var vi til reseption eller hvad man kalder det når nogle er blevet gift, var kærestens far, og E var ude ved mine forældre imens Var nu hyggeligt, men tror altså aldrig jeg bliver til fint og moderne mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.