Forkert årstid, men prøver alligevel;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

MissGeoh

Her er billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Laulund87

MissGeoh skriver:

Her er billeder..

Kan hun måle benene og hvad var standen? Hvad skal den koste?

Anmeld

12. juni 2011

MissGeoh

Laulund87 skriver:

Kan hun måle benene og hvad var standen? Hvad skal den koste?

Jeg kan ikke lige komme i kontakt med hende nu da hendes tlf er spærret, men når hun kommer på facebook kan jeg lige få hende til at måle..

Der står hun vil have 500 kr for den, og den kun er brugt i 4 mdr..

Anmeld

12. juni 2011

LC

Laulund87 skriver:

Hun går, så den skal kunne holde til lidt af hvert

Ville nok vælge en Reima eller ticket to heaven... Men er vigtigt hvilket stof den er lavet i...

Der er nogle flyverdragter, som desværre er så "mode" agtige, at de er vældig fine, men ikke varme og tøre nok til at børn kan lege ude i dem..

Anmeld

12. juni 2011

Laulund87

MissGeoh skriver:

Jeg kan ikke lige komme i kontakt med hende nu da hendes tlf er spærret, men når hun kommer på facebook kan jeg lige få hende til at måle..

Der står hun vil have 500 kr for den, og den kun er brugt i 4 mdr..

Jeg vil vente på et mål så

Anmeld

12. juni 2011

Laulund87

LC skriver:

Ville nok vælge en Reima eller ticket to heaven... Men er vigtigt hvilket stof den er lavet i...

Der er nogle flyverdragter, som desværre er så "mode" agtige, at de er vældig fine, men ikke varme og tøre nok til at børn kan lege ude i dem..

Okay, tak

Anmeld

12. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Ja det virker helt forkert at kigge på flyverdragter nu, men de er jo vildt billige nu Helt nye flyverdragter på trendsales sælges til ca det halve af nyprisen!

Så jeg vil tage chancen og købe en til Maria nu, til vinter

Problemet er bare at jeg ikke ved hvad mærker der er gode Prisen er ligemeget, bare hun er varm og tør.

Så kan I anbefale noget??

Didriksons er det eneste vi kører med herhjemme, netop fordi de kan holde Frederic varm. Vi havde både flyverdragt og ski sæt til ham..

Vi havde reima det aller første år, og hold da op hvor skulle han have meget tøj indenunder for at kunne holde varmen. Ved ikke om det er pga deres klovne facon, så der er for meget luft mellem barn og dragt...

Anmeld

12. juni 2011

MissGeoh

Laulund87 skriver:

Jeg vil vente på et mål så

Super, jeg skriver pb når jeg kan få fat i hende..

Anmeld

12. juni 2011

twinboys

Vi har klart Molo de er klart en af de bedste men den Hummel du kigger på er også super god

Anmeld

12. juni 2011

8440

Jeg venter til efteråret med at købe en dragt da jeg ikke kan vide hvor meget min søn vokser i løbet af året..

Jeg holder mig til tænks test af flyverdragte, og købte sidste år den til 550 kr fra kvickly, og den er lige så pæn nu som da jeg købte den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.