Føde før tid 1 gang, gør man så også tit det 2 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

cecilie1984

jeg fødte mit første barn 10 dage før termin, og er kommer til at tænke på hvad der er mest almindeligt ved anden fødsel, når man første gang fødte før.

ved godt at det kan jeg nok ikke præsis regne med da ingen fødsler er normalt. Men hvad siger statestikkerne. Ved bla at man oftes siger at man føder hurtigere 2 gang end første gang. Selvom det selvfølgelig ikke passer på alle. Men kun på de fleste.

Hvor meget før tid fødte i 1 gang og hvornår fødte i så 2 gang???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Kløver

Jeg er med på en kigger

Anmeld

12. juni 2011

Majeha

Fødte en måned for tidligt sidste (og første) gang. Denne gang risikerer jeg at føde før også. Pga. tvillingegraviditet, men risikoen er ekstra høj, fordi jeg fødte for tidligt sidst. Så hvis det ikke var  tvillinger nu,  ville risikoen  være lidt større alligevel, end hvis jeg fødte til tiden sidst. 

Men nu ved jeg ikke  om det samme gælder, når det kun er lidt "før tid", og ikke er decideret "for tidligt".

Anmeld

12. juni 2011

Henri84

Elias fødte jeg på terminen, Alberte gik jeg 5 dage over tid med..

Anmeld

12. juni 2011

Krussedulle

cecilie1984 skriver:

jeg fødte mit første barn 10 dage før termin, og er kommer til at tænke på hvad der er mest almindeligt ved anden fødsel, når man første gang fødte før.

ved godt at det kan jeg nok ikke præsis regne med da ingen fødsler er normalt. Men hvad siger statestikkerne. Ved bla at man oftes siger at man føder hurtigere 2 gang end første gang. Selvom det selvfølgelig ikke passer på alle. Men kun på de fleste.

Hvor meget før tid fødte i 1 gang og hvornår fødte i så 2 gang???

jeg fødte i uge 37+4 første gang.. og i uge 41+4 anden gang  havde også forventet at at føde før termin anden gang, men det var ikke tilfældet

Anmeld

13. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang fødte jeg i 38+6 og 2. gang fødte jeg i 40+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.