Rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Mikkelmusen

Jeg vil gerne forsøge forfra med at give Filuca brød. Men hvornår lægger i jeres måltid med rugbrød?

Filuca får nu:
flaske 250 ml kl. 5-6
havregrød kl.9
majsgrød eller andet kl. 12
frugtmos eller bare en flaske med 200ml kl. 16
aftensmad kl 19-20
vi vil forsøge os med natflaske ved 23-24 tiden, men er ikke kommet igang endnu. For nogen gange vågner hun ved 4 tiden og er sulten.

Jeg ved bare ikke helt hvornår jeg skal lægge det, og hvordan jeg skal bære mig ad... for hun gider ikke rigtig det brød. Hvad skal jeg så give ekstra hvis hun ikke spiser ret meget brød og hvor meget brød er normalt?

En masse pladder fra mig :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

ka li ja

jeg gir arthur rubber inden hans middags grød. han spiser jo ike så meget af det, så jeg slutter af med grød, så han blir mæt

Anmeld

26. februar 2008

ka li ja

hvis du lægger brødet oven i en lille smule mælk, så er det knap så tørt når det skal spises.

arthur spiser nok ca havd der svarer til en firkant på 4x4cm.... ikke mere

Anmeld

26. februar 2008

ivfmarie

Jeg synes at du skal give brød til frokost. Det bliver jo også menuen når engang hun startet i dp eller vs.
Her i starten kan du jo gøre som Kalija, og "efterfodre" med grøden som hun plejer at få. Jeg giver flaske efter rubberne. Malte spiser på en god dag et stykke brød på 5x5 cm, men ligeså tit gider han slet ikke ha det. Og vi "søbber" også brødet godt ind i mme, så set er noget dejlig smask at sidde med ;)
Jeg vil anbefale noget rugbrød der hedder "Pågen", det er vist ret nyt, og det kan desværre ikke rigtig fåes så mange steder (jeg fik det i bilka) Men det er skide godt, det er groft, men med bondebrødskarakter, og så er der tyttebær i der giver det en sød smag - skidelækkert! Og så holder det sig helt vild godt.

Marie

Anmeld

26. februar 2008

Mikkelmusen

Jeg tror godt jeg kender det.. er det med Å eller Ä

Anmeld

26. februar 2008

ivfmarie

Chihuahuamus skriver:

Jeg tror godt jeg kender det.. er det med Å eller Ä

Jeg tror faktisk at det er Å.. Men samme firma har også lavet noget der hedder: Äntligen (noget toast-agtigt noget - ganske lækkert ellers:P)

Anmeld

26. februar 2008

ka li ja

haha det er også dem der har de der lææækre mini gifler lol

Anmeld

26. februar 2008

Mikkelmusen

Okay tak begge 2. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.