de der kalorier....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Er der nogle kloge kvinder som ved hvor mange kalorier om dagen en pige må få?

og måske også til de modsatte køn

Og hvadfor nogle madvarer er gode når man skal forbrænde fedt... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Kloster

Hej.

Jeg vil lige skynde mig at anbefale www.madlog.dk   Fantastisk side, der regner ud, hvor mange kcal netop du har behov for iforhold til dit aktivitetsniveau, kg, højde, dit arb osv.

Og målet er jo, at du forbrænder mere, end du indtager

Held og lykke med det

Anmeld

12. juni 2011

Carina1977

Mor til prinsessen :-) skriver:

Er der nogle kloge kvinder som ved hvor mange kalorier om dagen en pige må få?

og måske også til de modsatte køn

Og hvadfor nogle madvarer er gode når man skal forbrænde fedt... :-)

Jeg ved ikke med kallorier, men da jeg fik en plan fra en diætist for en del år tilbage, måtte jeg få omkring 6400 kj om dagen. Og det tabte jeg mig fint på

Ang. hvad der sætter skub i forbrændingen, så mener jeg at stærke krydderier skulle hjælpe, og jeg har også hørt, at hvis man spiser ca. 15 g. mandler dagligt, så ville det også kunne sætte skub i det.

Men jeg mener at have hørt, at det er vigtigt, at man sørger for at få nok kostfibre hver dag, så spis fiberrigt og masse af grønt.

Anmeld

12. juni 2011

Kloster skriver:

Hej.

Jeg vil lige skynde mig at anbefale www.madlog.dk   Fantastisk side, der regner ud, hvor mange kcal netop du har behov for iforhold til dit aktivitetsniveau, kg, højde, dit arb osv.

Og målet er jo, at du forbrænder mere, end du indtager

Held og lykke med det

hej :-) Ja den begyndte jeg at taste de forskellige ting ind, men så for at få svaret skulle jeg blive medlem hehe.... Jeg ville lige se om jeg kunne klare det selv i første omgang, har en kalorietabel herhjemme... men der står så bare ikke hvor mange kalorier man må få....

Anmeld

12. juni 2011

Carina1977 skriver:

Jeg ved ikke med kallorier, men da jeg fik en plan fra en diætist for en del år tilbage, måtte jeg få omkring 6400 kj om dagen. Og det tabte jeg mig fint på

Ang. hvad der sætter skub i forbrændingen, så mener jeg at stærke krydderier skulle hjælpe, og jeg har også hørt, at hvis man spiser ca. 15 g. mandler dagligt, så ville det også kunne sætte skub i det.

Men jeg mener at have hørt, at det er vigtigt, at man sørger for at få nok kostfibre hver dag, så spis fiberrigt og masse af grønt.

tak :-)
det er noget med man kan omregne kj til kalorier....

Ja har også hørt stærkt mad, men det var også mere hvis der var nogle som vidste at feks. en agurk var rigtig god og spise hver dag fordi man forbrænder en hel masse.....

Men ja selvfølgelig skal jeg spise sundt, det var mere for at sætte skub i vægttabet :-)

forresten tillykke med dit vægttab... skøøønt!!!

Anmeld

12. juni 2011

Carina1977

Mor til prinsessen :-) skriver:

tak :-)
det er noget med man kan omregne kj til kalorier....

Ja har også hørt stærkt mad, men det var også mere hvis der var nogle som vidste at feks. en agurk var rigtig god og spise hver dag fordi man forbrænder en hel masse.....

Men ja selvfølgelig skal jeg spise sundt, det var mere for at sætte skub i vægttabet :-)

forresten tillykke med dit vægttab... skøøønt!!!

Jeg tror de grove grøntsager er bedst, men jeg er ikke helt sikker

Tak skal du have....jeg tabte mig dengang 30 kilo, men tog så desværre noget på igen pga. nogle omstændigheder i mit liv, der gjorde at det kiksede for mig.

Men jeg er nu igang igen, og har tabt mig 4 kilo på under 3 uger

God kamp

Anmeld

12. juni 2011

AndreasMor84

Hvis det er fedt på maven du vil af med, skal du igang med at spise flere af de gode fedtsyre fra fx. mandler, avocado, fisk osv.

Dét med agurken har jeg ikke hørt, men der findes noget der hedder minus-kalorier. Altså hvor man forbrænder mere ved at omdanne noget mad i kroppen end det maden indeholder..

Anmeld

12. juni 2011

Solstråle2011 skriver:

Hvis det er fedt på maven du vil af med, skal du igang med at spise flere af de gode fedtsyre fra fx. mandler, avocado, fisk osv.

Dét med agurken har jeg ikke hørt, men der findes noget der hedder minus-kalorier. Altså hvor man forbrænder mere ved at omdanne noget mad i kroppen end det maden indeholder..

det med agurken var bare et eksembelt jeg kom med

ja det er mave, røv og lår... så ville jeg være yderst tilfreds

Anmeld

12. juni 2011

TinaPina

Madital.dk er gratis. Den kræver at man lige sætter sig lidt ind i siden, men den er skide god og nem når man først kommer igang

Anmeld

12. juni 2011

TinaPina skriver:

Madital.dk er gratis. Den kræver at man lige sætter sig lidt ind i siden, men den er skide god og nem når man først kommer igang

uh den vil jeg lige kogge på... taak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.