Mad fra 4 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

LouiseBreinholt

Nogen der har forslag til hvad jeg må give min søn af mad fra 4 måneder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

LouiseBreinholt

LouiseBreinholt skriver:

Nogen der har forslag til hvad jeg må give min søn af mad fra 4 måneder?

Gerne gode opskrifter

Anmeld

12. juni 2011

Janni.

Jeg kigger lige med her 

Anmeld

12. juni 2011

LouiseBreinholt

Janni. skriver:

Jeg kigger lige med her 

Det er iorden, syntes det er lidt svært hvad man må give dem

Jeg syntes bare han bliver ved og ved med at sutte, når jeg ammer ham, er bange for der ikke er nok

Og om natten er han begyndt at vågne hver 2 time, så tror jeg skal til at begynde at give ham noget mere

Anmeld

12. juni 2011

Mor Christa

Risgrød, majsgrød og hirsegrød. Desuden må du give ham frugtmos - f.eks. æblemos eller pæremos.. Sveskemos må de også få - det er godt for maven hvis de har hård mave..

Når jeg laver risgrød til min bruger jeg 1½ dl kold vand, i en gryde. Kommer ½ dl rismel i, og lader det koge. Når det har kogt og er god i konsistens, putter jeg 1 spsk fedtstof i og så ½ dl modermælk eller MME. Så putter jeg gerne lidt frugtmos i også..
Det har altid været et hit herhjemme.

Anmeld

12. juni 2011

Janni.

LouiseBreinholt skriver:

Det er iorden, syntes det er lidt svært hvad man må give dem

Jeg syntes bare han bliver ved og ved med at sutte, når jeg ammer ham, er bange for der ikke er nok

Og om natten er han begyndt at vågne hver 2 time, så tror jeg skal til at begynde at give ham noget mere

Ja det er rigtig svært, vi vil jo helst gøre det rigtige 

Noget kunne tyde på at han skal have mere  Silas får mme men spiser snildt 240 ml pr gang, SP kommer d. 8/7 så der vil jeg snakke med hende om grødstart. 

Anmeld

12. juni 2011

LouiseBreinholt

Janni. skriver:

Ja det er rigtig svært, vi vil jo helst gøre det rigtige 

Noget kunne tyde på at han skal have mere  Silas får mme men spiser snildt 240 ml pr gang, SP kommer d. 8/7 så der vil jeg snakke med hende om grødstart. 

Ja, det er kommet inden for de sidste par dage, det er ikke fordi han græder eller noget. Men her ligger bare ved brysterne hele tiden. Jeg har prøvet give ham Risgrød, det er han også vild med. Men så når vi var nogen steder gad han ikke spise, så det droppede jeg lidt igen

Anmeld

12. juni 2011

Janni.

LouiseBreinholt skriver:

Ja, det er kommet inden for de sidste par dage, det er ikke fordi han græder eller noget. Men her ligger bare ved brysterne hele tiden. Jeg har prøvet give ham Risgrød, det er han også vild med. Men så når vi var nogen steder gad han ikke spise, så det droppede jeg lidt igen

Det er måske fordi der sker for meget omkring jer når i er ude? Jeg ved det ikke, det var bare lige min tanke..

Anmeld

12. juni 2011

LouiseBreinholt

Janni. skriver:

Det er måske fordi der sker for meget omkring jer når i er ude? Jeg ved det ikke, det var bare lige min tanke..

Jamen efter jeg droppede grøden, var der ikke noget problem med at spise når vi var nogen steder :s

Anmeld

12. juni 2011

Janni.

LouiseBreinholt skriver:

Jamen efter jeg droppede grøden, var der ikke noget problem med at spise når vi var nogen steder :s

De er ret gådefulde de små kære børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.