hvis i bliver overhørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.869 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. november 2008

trolden

hvad vil i gør hvis jeres barn har valgt ikke at høre efter hvad i siger, og der er alt hvad i siger??

det er som om at ens stemme ikke kan høres i hendes øre... ente overhøre hun det ellers også bliver ALT sagt imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

tasha33

hvor gammel er hun.
her er det sådan at hvis hun ikke hører efter hvad jeg siger, så går jeg hen til hende og gentager hvad jeg har sagt og siger så at jeg gerne vil have at hun gør det uden at vi skal have alt det brok.

Anmeld

27. november 2008

trolden

hun er 8 år..

jeg har prøvet at gøre det, men lige så snart jeg vender rykken til hende så har vi ballanden igen
jeg har prøvet at tage hendes lommepenge men så ringer hun bare til hendes morfar også få hun penge af ham, han er desværre ikke til at snakke med om sådan ting, han mener ikke hun gøre noget forkert

Anmeld

27. november 2008

mette moren

trolden skriver:

hun er 8 år..

jeg har prøvet at gøre det, men lige så snart jeg vender rykken til hende så har vi ballanden igen
jeg har prøvet at tage hendes lommepenge men så ringer hun bare til hendes morfar også få hun penge af ham, han er desværre ikke til at snakke med om sådan ting, han mener ikke hun gøre noget forkert

jeg tror bare hun skal ha en lille tænke pause i et tomt hjørne til hun kan finde ud af sagerne!! det er meget vigtigt du ikk giver efter!!! og det hjælper ikk på to dage.... mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.