Ventetøj sælges.m billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.765 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

StineW

Da vi ikke skal have flere børn vil jeg sælge alt mit ventetøj.

Jeg har kun en smule ventetøj tilbage.

Der er en del fra H&M men også flere andre mærker.

Prisen afhænger om det hele sælges samlet eller stk-vis.

Billeder kan evt sendes på mobilen. Spørg endelig hvis du vil vide om jeg har det du mangler.

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

mortilluckas

hejsa kunne godt være intresseret til næste gang vi skal have en lille bebser,, men hvad er str på det?

Anmeld

18. juni 2011

StineW

mortilluckas skriver:

hejsa kunne godt være intresseret til næste gang vi skal have en lille bebser,, men hvad er str på det?

Det er lidt forskellige str, så der er lidt til at vokse i, men primært m og l.

Er I igang med at lave den næste ?

Knus Stine

Anmeld

20. juni 2011

mortilluckas

StineW skriver:

Det er lidt forskellige str, så der er lidt til at vokse i, men primært m og l.

Er I igang med at lave den næste ?

Knus Stine

okai sidst gik jeg fra 42 til 44 og xl og blev gigant stor:-p så det skulle gerne være lidt derop af heh

vi er begyndt at snakke lidt om det men vil meget gerne have at vores lille luckas skal være 2½-3 år før han skal være storebror,, sidst stod jeg bar og havde ikke andet and primært halvkorte bukser og t-shirts så det ville være rart at være ordentligt forberedt næste gang;-)

Anmeld

20. juni 2011

StineW

mortilluckas skriver:

okai sidst gik jeg fra 42 til 44 og xl og blev gigant stor:-p så det skulle gerne være lidt derop af heh

vi er begyndt at snakke lidt om det men vil meget gerne have at vores lille luckas skal være 2½-3 år før han skal være storebror,, sidst stod jeg bar og havde ikke andet and primært halvkorte bukser og t-shirts så det ville være rart at være ordentligt forberedt næste gang;-)

He he, ja vægten har det med at drille lidt hos mig også. Jeg har i hvertfald nogle basic t-shirts i L de kan give sig en del, og det ene par fløjlsbukser var for store til mig ( brugt 2 gange ) og et andet par hvide casual er vist str xl. Og sorte leggins i L.

Jeg har også en sort åben cardigan som er sådan ret one size, så den kunne evt også være noget for dig. Du siger bare til.

Knus.

Anmeld

20. juni 2011

mortilluckas

StineW skriver:

He he, ja vægten har det med at drille lidt hos mig også. Jeg har i hvertfald nogle basic t-shirts i L de kan give sig en del, og det ene par fløjlsbukser var for store til mig ( brugt 2 gange ) og et andet par hvide casual er vist str xl. Og sorte leggins i L.

Jeg har også en sort åben cardigan som er sådan ret one size, så den kunne evt også være noget for dig. Du siger bare til.

Knus.

jeg tog lige 35 kg på inden jeg fødte luckas dagen før termin.. puhh en hval jeg var :-)

jamen har du nogle billeder af det?

Anmeld

20. juni 2011

StineW

mortilluckas skriver:

jeg tog lige 35 kg på inden jeg fødte luckas dagen før termin.. puhh en hval jeg var :-)

jamen har du nogle billeder af det?

35 kg er da lidt af en sjat, jeg tog selv ca 28 på med den første men så "kun" 17-18 med den næste, så jeg kender lidt til hval-følelsen.

Jeg har ikke billeder på min pc, men jeg mms´e billeder til dig.

Anmeld

21. juni 2011

mortilluckas

StineW skriver:

35 kg er da lidt af en sjat, jeg tog selv ca 28 på med den første men så "kun" 17-18 med den næste, så jeg kender lidt til hval-følelsen.

Jeg har ikke billeder på min pc, men jeg mms´e billeder til dig.

ja det er rigtig meget desv mangler lige 20 kg i nu..:s

jamen jeg sender lige mit nr til din i et brev;-)

Anmeld

21. juni 2011

Josephinesmor

StineW skriver:

Da vi ikke skal have flere børn vil jeg sælge alt mit ventetøj.

Der er bl.a et par brune fløjlsbukser, et par grå fløjlsbukser, et par hvide lidt sorty bukser, samme slags i sandfarvet, to par jeans, to par trekvartbukser, flere tshirts i forskellige farver, sorte leggins, en nederdel, trøjer, tunika/kjoler, bondebluse, en badedragt og noget mere jeg ikke lige kan huske. Som sagt en del. Det svarer nok til 2-3 store bæreposer.

Der er en del fra H&M men også flere andre mærker.

Prisen afhænger om det hele sælges samlet eller stk-vis.

Billeder kan evt sendes på mobilen. Spørg endelig hvis du vil vide om jeg har det du mangler.

Knus Stine

hejsa, jeg vil gerne vide hvd du har.. er gravid i 18 uge.. har du kjoler? hvilke? bukser? bluser?

Anmeld

21. juni 2011

StineW

Josephinesmor skriver:

hejsa, jeg vil gerne vide hvd du har.. er gravid i 18 uge.. har du kjoler? hvilke? bukser? bluser?

Hejsa.

Af kjoler har jeg bl.a en brun kort kjole som går godt med leggins eller over jeans, en spraglet sommerkjole med spaghettistropper, en sort kort satinkjole med v-udskæring med store "sten" som pynt i udskæringen.

Jeg har basic  tshirts ( tætsiddende i forskellige farver), 3/4 bukser i sandfarvet, grå fløjlsbukser og ditto i brune, en sort cardigan med skæve skærinnger, to par bukser i sporty / afslappet stil, to par jeans, lidt forskellige bluser og 3/4 leggings. Og sikkert noget mere jeg ikke lige kan huske.

Knus Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.