Endnu en bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Dot D

Anne G skriver:

Hvor er den altså bare flot.. Virkelig fede farver  Jeg kan godt huske den anden kage, de er bare så flotte begge to

Tak for det Den anden har også længe været en af mine egne favoritter, der er kommet flere til siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Anne G

Dot D skriver:

Tak for det Den anden har også længe været en af mine egne favoritter, der er kommet flere til siden

Ja, det kan jeg da godt forstå at den har været og ja du har bare lavet nogle rigtig flotte nogen så kan godt forstå du har fået udvidet din favorit liste

Anmeld

12. juni 2011

Dot D

Anne G skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå at den har været og ja du har bare lavet nogle rigtig flotte nogen så kan godt forstå du har fået udvidet din favorit liste

Anmeld

3. juli 2011

fif

Dot D skriver:

Så blev det til endnu en bryllupskage, og de havde set en kage, jeg havde lavet før, og de ville gerne have en i sammen stil, så det blev til denne her...

Chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse med groft hakket jordbærchokolade og smurt med chokoladesmørcreme

DEn ser osse bare god ud!! sikke dygtig du er .. forstår ikk, hvordan man kan være så god...

Anmeld

3. juli 2011

Dot D

fif skriver:

DEn ser osse bare god ud!! sikke dygtig du er .. forstår ikk, hvordan man kan være så god...

Hvor er du sød... Jamen kan kun sige, at øvelse gør mester, har efterhånden lavet mange kager....

Anmeld

3. juli 2011

fif

Dot D skriver:

Hvor er du sød... Jamen kan kun sige, at øvelse gør mester, har efterhånden lavet mange kager....

Jaaa... det kan man godt se hehe..

Anmeld

3. juli 2011

Dot D

fif skriver:

Jaaa... det kan man godt se hehe..

Anmeld

3. juli 2011

Laura.

Hvor er den bare flot !

Anmeld

3. juli 2011

Dot D

Dk_lady skriver:

Hvor er den bare flot !

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.