Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk Mig skriver: Fik afvide at imellem 32 og 38 var normalt ..
Fik afvide at imellem 32 og 38 var normalt ..
Ja, så ville de som nok komme over normalen...i hvert fald den ene hvis jeg gik tiden ud...puha, er glad for jeg ikek gjorde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majeha skriver: Jeg fik at vide, at gennemsnittet ligger på 36 cm. Så dine drenges ser ud til at være helt normale
Jeg fik at vide, at gennemsnittet ligger på 36 cm. Så dine drenges ser ud til at være helt normale
Altså hvis de er født på terminen?
Isabella havde et hovedomfang på 33 cm
4005 g (39+4)
Fødte ve PKS 41 + 0. Hun vejede 5600 g var 58 lang og havde et hovedomfang på 40 cm
Sådan noget jeg havde frygtet hvis jeg var gået tre uger mere med Bertram,.. puha..
DAs mor skriver: Altså hvis de er født på terminen?
Det ved jeg faktisk ikke De sagde bare, at det normale var 36 cm. Fødte 36+3 så ved ikke om det er på det tidspunkt eller ved termin, de snakkede om
Majeha skriver: Det ved jeg faktisk ikke De sagde bare, at det normale var 36 cm. Fødte 36+3 så ved ikke om det er på det tidspunkt eller ved termin, de snakkede om
Det er nok bare alle født "til tiden" så...
Polkaprik skriver: Fødte ve PKS 41 + 0. Hun vejede 5600 g var 58 lang og havde et hovedomfang på 40 cm
Hold da op en stor pige! Så var Adam alligevel lille med sin 3720 g...
Olivers hovedomfanf var 35 cm ved fødsel 17 dage før termin
clara akut KS 38+5 - hovedomfang 39cm vægt 4140.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128