Hvor finder jeg pusleborde med indbygget badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

A&F

ønskebarn74 skriver:

har i almindeligt badekar til voksne hos jer??

Nej desværre. Vi har bruser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

ønskebørn74

A&F skriver:

Nej desværre. Vi har bruser

ok.. har et til at sætte på det nemlig... vildt praktisk...

Anmeld

11. juni 2011

A&F

ønskebarn74 skriver:

ok.. har et til at sætte på det nemlig... vildt praktisk...

Jaa det kan jeg forestille mig

Anmeld

11. juni 2011

ønskebørn74

A&F skriver:

Jaa det kan jeg forestille mig

vandet plotter bare nedi bagefter... og puslepladen kan skubbes indover så det ikke fylder og det store kar stadig kan bruges...

Anmeld

11. juni 2011

B&J

det har de i ønskebørn der købe vi vores det ser sådan her ud

bare puslebordet er en anden farve ellers er det ens... og det er dejlig højt jeg er kun 159 men elsker det for jeg får ikke ondt i ryggen og passer også perfekt til min kæreste på 198høj og det er nemt at tømme og gøre rent og bagefter badekaret er blevet for lille kan man købe et alm i ønskebørn også og sætte der istedet det passer helt perfekt ind til barndet er så stort det kan side på gulvet i det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2011

A&F

ønskebarn74 skriver:

vandet plotter bare nedi bagefter... og puslepladen kan skubbes indover så det ikke fylder og det store kar stadig kan bruges...

Jamen det er jo fordelen ved at have badekar

Anmeld

11. juni 2011

A&F

B&J skriver:

bare puslebordet er en anden farve ellers er det ens... og det er dejlig højt jeg er kun 159 men elsker det for jeg får ikke ondt i ryggen og passer også perfekt til min kæreste på 198høj og det er nemt at tømme og gøre rent og bagefter badekaret er blevet for lille kan man købe et alm i ønskebørn også og sætte der istedet det passer helt perfekt ind til barndet er så stort det kan side på gulvet i det

Den ser for nice ud. Tak

Anmeld

11. juni 2011

B&J

A&F skriver:

Den ser for nice ud. Tak

det var så lidt det er sådan et dejligt puslebord

Anmeld

11. juni 2011

Bondepigen

ønskebarn74 skriver:

Har du et link til sådan et badekar? Gad da godt se om det var noget vi skulle have fat i...

Anmeld

11. juni 2011

A&F

B&J skriver:

Er puslepude/hynden på puslebordet gråt og hvidt? Den ser nemlig pæn ud i den farve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.