Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange børn er der på jeres barns stue i vuggestuen?
og hvor meget personale?
Har fået tilbudt plads til min søn, en stue med 17 børn og 5 personale
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op en stor stue
Her er de 8 med 3 personale, er så en stue hvor der er mere voksen kontakt. De andre 2 vuggestuer der hvor han er, er de 11 børn og 3 personale
I Kirstines vugger var de 10 børn og 2 personaler morgen og eftermiddag og 3 personaler midt på dagen når alle ungerne var der.
Den jeg gerne vil have Richard i er de også 10 børn!
Jeg tror at 10 børn er ret standard!
Anonym skriver: Hvor mange børn er der på jeres barns stue i vuggestuen? og hvor meget personale? Har fået tilbudt plads til min søn, en stue med 17 børn og 5 personale
det er en ret stor stue må man sige, nu har jeg selv arbejdet i vuggestue, og der havde vi 10-12 børn max. flere tog vi ikk ind før der var en der rykkede i børnehave
Jeg er pt. i en vuggestue. der er 10 børn på hver stue og 2 eller 3 pedagoger
hej
I min datters vuggestue er de 12 børn og 3 stk personale pr. stue og der er 3 stuer ialt.
I min datters vuggestue er de 12 børn og 4 stk personale på hver stue.
Hvor mange børn er der på jeres barns stue i vuggestuen? og hvor meget personale? Har fået tilbudt plads til min søn, en stue med 17 børn og 5 personale
12 børn. 2 pædagoger og 1-2 hjælpere.
Der hvor jeg har arbejdet
et sted med 14 eller 16 til 3 voksne
et andet med 13 til 3 voksne
Vores datter skal starte i vuggestue og der er 16 børn til to pædagoger en medhjælper. Alt for mange børn til for lidt personale efter min mening!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128