Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kamila skriver: Måske din e-mail adresse er fejl???? Jeg prøvede igen og igen men det stadig kommer tilbage..
Måske din e-mail adresse er fejl???? Jeg prøvede igen og igen men det stadig kommer tilbage..
Jeg så lige du vil have 400,- for sengeranden, det har jeg desværre ikke råd til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er 400 kr for det hele som du kan se på billeder. Ikke kun sengeranden. Jeg synes det er godt pris, fordi alt er i meget godt stand (næsten som ny)...
Kamila skriver: Det er 400 kr for det hele som du kan se på billeder. Ikke kun sengeranden. Jeg synes det er godt pris, fordi alt er i meget godt stand (næsten som ny)...
okay men springer fra så. har kun brug for sengeranden
Er der andre der har en sengerand til piger, de vil sælge????
KamillaT skriver: Er der andre der har en sengerand til piger, de vil sælge????
jeg har en til salg til 100 kr plus porto hvis den skal sendes
Mette Nexø skriver: jeg har en til salg til 100 kr plus porto hvis den skal sendes
Ved du hvor meget porto er???
KamillaT skriver: Ved du hvor meget porto er???
Måske 50 kr hvis den sendes som brev. Vi kan evt dele portoen
Mette Nexø skriver: Måske 50 kr hvis den sendes som brev. Vi kan evt dele portoen
jeg har lige vist den til min kæreste og han synes ikke den ligner det vi leder efter. mere lyserød og med nogle feer eller prinsesser osv helst????
Op
OP
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128