Kan man mon være gravid trods menustration?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja undskyld, men jeg kan ikke lade være med at opgive håbet, Per og jeg har snakket om, at jeg måske bløder fordi det ene æg er blevet udstødt. Kan det mon tænkes at hænge sådan sammen, for jeg bløder kun meget lidt, igår var der kun lidt lyserødt og idag lidt rigtigt, men kun lidt... Så spørgsmålet er, skal vi helt opgive håbet eller holde fast i det lidt endnu.. Jeg kan ikke lade være med at spekulere og tænke på det, selvom jeg burde koncentrere mig om alt muligt andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Ja undskyld, men jeg kan ikke lade være med at opgive håbet, Per og jeg har snakket om, at jeg måske bløder fordi det ene æg er blevet udstødt. Kan det mon tænkes at hænge sådan sammen, for jeg bløder kun meget lidt, igår var der kun lidt lyserødt og idag lidt rigtigt, men kun lidt... Så spørgsmålet er, skal vi helt opgive håbet eller holde fast i det lidt endnu.. Jeg kan ikke lade være med at spekulere og tænke på det, selvom jeg burde koncentrere mig om alt muligt andet..

Har du testet? Og hvornår har du testdag?

Jeg skal ikke gøre mig klog på behandling, men natural-graviditeter (undskyld for udtrykket) kan sagtens være som du beskriver der!!

Åh hvor jeg håber, håber, håber! for Jer, at det ikke er helt slut alligevel! 

Anmeld

11. juni 2011

ChatH

Anonym skriver:

Det kan man altså sagtens

Jeg blødte meget lidt i to dage da jeg var 9 uger henne med Valdemar. vi kom til akut scanning hvor de heldigvis kunne se at Valde var okay men de kunne se at der havde været en mere som nok aldrig var blevet til noget og var blevet udstødt der i uge 9.

så hvis jeg var dig ville jeg høre om ikke du kunne få en scanning for at se om det ene æg har sat sig

KRYDSER FOR DIG!!!!

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal ind og have taget en blodprøve tirsdag, og får svar igen samme dag... Men jeg er nemlig stoppet med at bløde nu, så tænker lidt ved mig selv... Måske man skulle prøve en test selv inden da, men jeg ved det altså ikke...

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Jeg skal ind og have taget en blodprøve tirsdag, og får svar igen samme dag... Men jeg er nemlig stoppet med at bløde nu, så tænker lidt ved mig selv... Måske man skulle prøve en test selv inden da, men jeg ved det altså ikke...

Jeg ville slet ikke kunne lade være...

godt du skal tjekkes allerede tirsdag! Er SÅ spændt på resultatet! 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg ville slet ikke kunne lade være...

godt du skal tjekkes allerede tirsdag! Er SÅ spændt på resultatet! 

Me too.. Jeg kan mærke at der er en lille spire af håb inde i maven endnu, det er ikke stort, men det er der.

Anmeld

11. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg blødte som du beskriver ved hver mens de 3 første mdr af graviditeten:-D så det er ikke umuligt!

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg blødte som du beskriver ved hver mens de 3 første mdr af graviditeten:-D så det er ikke umuligt!

Det er vildt nok, at det kan lade sig gøre. Lad os håbe, at det er det, der er tilfældet, men jeg tør ikke få forhåbningerne for højt op.

Anmeld

11. juni 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det du blødte lidt, kan det ikke være æg-sætter-sig-fast-blødning? Der ved jeg en hel del bløder en smule, når ægget gør det.....

Anmeld

11. juni 2011

<3

Det kan det sagtens smukke! Jeg villedog forsøge at holde skindet på næsen og vente. Der er en grund til det først er tirsdag men jo der er klart ven mulighed for fortsat graviditet xxxx!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.